Телеканал у США показав скандальний сюжет про допінг у російському спорті

© Reuters
У сюжеті звинувачують ФСБ у фальсифікації допінг-проб російських спортсменів

У США телеканал CBS показав скандальний сюжет про вживання допінгу російськими спортсменами під назвою "Темна таємниця Росії", пише "Интерфакс".

У сюжеті телеканалу йдеться зокрема про те, що мінімум чотири переможці Олімпіади-2014 від РФ, яка проходила в Сочі, вживали допінг. Відповідну інформацію щодо вживання допінгу спортсменами у РФ надав екс-співробітник Російського антидопінгового агенства (РУСАДА) Віталій Степанов.

Зокрема, він заявив, що всі позитивні допінг-проби просто зникали. У цьому Степанов звинувачує главу лабораторії антидопінгового агенства Радченкова Григорія, якого пізніше звільнили та надали прихисток у США. Втім, як йдеться в сюжеті ТСН.19:30, покривали позитивні допінг-проби також і співробітники ФСБ.

Наразі Степанов та його дружина Юлія переховують у США, адже побоюються переслідувань з боку російської влади.

Видання наголошує, що минулого року подружжя надало інформацію щодо допінгу в російському спорті німецькому телеканалу ARD. При цьому, робота РУСАДА була призупинена, а російську легкоатлетичну федерацію виключили із міжнародної. Тож, легкоатлети РФ можуть взагалі пропустити Олімпіаду-2016 у Ріо-де-Жанейро.

Новий допінговий скандал довкола російських спортсменів

ТСН. 19:30 7 травня, 21:48
Американські журналісти телеканалу СВS стверджують, щонайменше чотири переможці Сочинської олімпіади вживали стероїди. Про це йдеться у документальній стрічці про заборонені речовини в російському спорті. У ній співробітник антидопінгового агентства Росії Віталій Степанов, посилаючись на інформацію від колишнього глави московської антидопінгової лабораторії Григорія Родченкова, розповідає, що саме вживають спортсмени. А обійти всі тест-контролі їм допомагає ФСБ.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН / Интерфакс-Россия / АВ
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції