У антирекламі McDonald's показали людину, яка померла через гамбургер

Метою ролика було показати, як McDonald's "у прямому сенсі слова розбиває наші серця".

Лікарська асоціація з Вашингтона запустила рекламний ролик, в якому показує смертельну шкоду їжі з мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's.

Відео Consequenses показує упізнання тіла в морзі. Глядач бачить, що загиблий страждав надлишковою вагою, а потім у кадр потрапляє надкушений гамбургер в руці чоловіка. В кінці ролика обігрується логотип і слоган фастфуду McDonald's - округлою літерою М обводяться ступні трупа, а напис свідчить "I was loving it".

Після цього на екран виводиться заклик стати вегетаріанцем і адреса сайту Комітету лікарів за відповідальну медицину (Physicians Committee for Responsible Medicine, PCRM).

Організація запустила ролик на YouTube, також він буде представлений у Вашингтоні під час програми The Daily Show. Представники PCRM заявляють, що їхньою метою було показати, як McDonald's "у прямому сенсі слова розбиває наші серця".

Як повідомляє Sostav.ru, реакція на антирекламу надійшла негайно. У Національній асоціації ресторанного бізнесу заявили, що це відео безпідставно лякає споживачів та є абсолютно безвідповідальним.

Читайте також:

У Фінляндії біля ресторану McDonald's застрелили двох осіб

У Франції McDonald's запустив рекламу для геїв

У США жінка влаштувала погром у "Макдоналдсі" через гамбургер

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: