У Держдумі не помітили у центрі Москви жінку з відрізаною головою дитини

© twitter.com/govoritmsk
Світ 1 березня, 14:51 716 3
Додати до обраного
Комітет Думи зі ЗМІ нічого не чув про жорстоке вбивство.

У Росії в комітеті Держдуми з інформполітики нічого не знають про резонансну подію з нянею, яка відрізала голову дівчинки в Москві.

"Не чув, а що там сталося? Не бачив, не чув, не знаю про що йдеться. "Жовтневе поле" – це в Москві або Петербурзі?" - заявив радіостанції "Говорит Москва" член комітету Олексій Козаков у відповідь на прохання прокоментувати замовчування трагедії на телебаченні.

Читайте також: Блогери розкритикували силовиків Москви через дії щодо жінки із відрізаною головою у руках

Зазначимо, що російський опозиціонер Ілля Кашин проаналізував випуски новин російських каналів, аби дізнатися, хто висвітлював тему вбивства дитини.

Читайте також: Свідки розповіли подробиці про жінку з відрізаною головою дитини біля метро в Москві

"Ми подивилися записи московських ефірів популярних російських телеканалів за 29 лютого. У списку опинилися 13 кнопок, на яких виходять випуски новин. На п'яти з них як головні новини з'являлася інформація про трагедію в Москві: "Lifenews", "РБК", "РЕН-ТВ", "Звезда" і "МИР". Причому на "Lifenews" ця новина зникла з ефіру з 15 годин (повернувшись увечері з приводу коментарів СКР, слідчого експерименту та визнання затриманої), а на "РЕН-ТВ" вийшла тільки в 12:30. До вечора няня-вбивця змогла протриматися на "РБК", "Звезде" та "Миреі". Зазначимо, що "військовий" телеканал присвятив темі докладний сюжет, а кореспондент "Мира" виходив у прямий ефір від будинку, де живе потерпіла сім'я", - зазначає він.

Читайте також: Жінка, яка відтяла дитині голову, була під впливом наркотиків - ЗМІ

"Міський телеканал "Москва-24" до пізнього вечора не розповідав подробиці про подію, хоча спроба зробити це головною темою дня була ще до 12:30 на кілька хвилин з'явилися короткі повідомлення і маленьке беззвучне вікно прямого ефіру від станції метро. Злочин проігнорував в головних новинах федеральний "Россия 24". Серед "великої трійки" — "Первый", "Россия 1", "НТВ" — на новину ніхто не відреагував. В тому числі, в передачі "Вести-Москва". На сайті "Вести.ру" інформація публікувалася, але без відео з ефірів ВГТРК. На сайті НТВ вже вночі 1 березня з'явився відеозапис без коментарів, знятий оператором передачі "ПП" на слідчому експерименті", - додав він.

Як пише РБК, працівники каналів розповіли, що найбільшим каналам надійшла рекомендація не показувати в ефірі сюжети про вбивство дитини. З пояснень обох співбесідників РБК випливає, що представники влади побоювалися привертати увагу до національного питання.

Нагадаємо, в понеділок, 29 лютого, Москвою розгулювала жінка з головою маленької дівчинки.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Говорить Москва / лп
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 1 березня, 14:51 716 3
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
  • Etienne Cauchi Etienne Cauchi 1 березня, 17:12 Згоден 4 Не згоден 2 И еще в Украине очень раздули национальное и языковое питання. В результате нет Крыма и почто нет Донбасса. Путин умнее некоторых из Украины. відповісти цитувати
Вибір редакції