У Мінську старшокласник кілька разів вдарив вчительку у шию гострим предметом

© pixabay.com
Затриманого учня звинувачують у замаху на вбивство.

Вранці в понеділок, 23 травня, в одному з класів мінської гімназії №74 старшокласник напав на вчительку. Хлопця затримано, повідомляє Слідчий комітет Білорусі.

Як повідомляли місцеві ЗМІ з посиланням на однокласників затриманого підлітка, четверо школярів замкнули вчительку в класі. Вони вимагали від неї вибачень "за знущання над дітьми".

Читайте також: У Києві підліток вчинив самогубство

Проте слідство спростувало цю версію. У кабінеті перебували лише постраждала 58-річна вчителька та старшокласник. Інцидент стався до 8:30 ранку. Після нападу вчителька зателефонувала своїй доньці та повідомила її про напад школяра. Вона сказала, що хлопець наніс кілька ударів у шию гострим предметом. Більше нікого в кабінеті не було.

Затриманого учня звинувачують у замаху на вбивство. Підліток на співпрацю зі слідством не йде. Знаряддя злочину поки що не знайдено.

За словами начальника відділу інформації і зв'язку з громадськістю СК Білорусі Сергія Кабаковича, у підозрюваного раніше не було проблем із правоохоронцями. Хлопець має позитивні характеристики від вчителів, завжди гарно навчався. 

Постраждала перебувала у реанімації у важкому стані. Наразі жінка вже прийшла до тями. Школяра та вчительку незабаром допитають.

Зазначимо, жертва нападу має 25-річний стаж викладацької діяльності й вищу категорію.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що учні 10-го класу школи №3 в місті Тульчині, що на Вінниччині, та їхні батьки звинувачують вчителя історії у приниженнях. Сама вчителька всі претензії відкидає і каже, що вона просто вимогливий педагог, а на одну маму подала до суду за наклеп. За моральну шкоду вимагає 50 тисяч гривень.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Російська служба ВВС / ДІ
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції