У РФ вперше розповіли, скільки мільярдів витрачають на пропагандистів Russia Today

© Russia Today instagram
Світ 18 грудня, 2015, 13:45 225
Додати до обраного
Всього RT витратив у 2014 році 11,74 млрд рублів.

У Росії вперше оприлюднили звіт некомерційної організації "ТВ-Новини", яка керує телеканалом Russia Today.

Згідно зі звітом за 2014 рік, на "створення і мовлення телевізійних каналів англійською, арабською та іспанською мовами організація витратила 11,7 млрд руб.

Читайте також: Із Росії вислали журналіста найвідомішої газети Польщі

Ще 49 млн руб. витратила на французьке мовлення. При цьому ефірного мовлення у французького підрозділу RT поки немає, в 2015 році був тільки запущений новинний сайт.

У підсумку, всього RT витратив у 2014 році 11,74 млрд руб. Зазначається, що телекомпанія вклалася в розмір виділеної їй субсидії — у 2014 році вона отримала з бюджету 11,87 млрд руб.

Читайте також: Кривавий напад у Тель-Авіві вчинили в офісі каналу Russia Today

Одночасно на сайті Мін'юсту РФ опублікований звіт за 2013 рік: загальна сума витрат автономної некомерційної організації склала 12,9 млрд руб.

Нагадаємо, що у Франції заарештували офіс прокремлівського каналу Russia Today.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РБК / лп
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 18 грудня, 2015, 13:45 225
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції