У російському опозиційному журналі проведуть обшук через статтю про ОМОН

У російському опозиційному журналі проведуть обшук через статтю про ОМОН©
Світ 12 квітня, 2010, 20:27 1066 2
Додати до обраного
Видання The New Times знаходиться у складних відносинах із правоохоронними органами після публікації серії статей про беззаконня в московському ОМОН.

У редакції незалежного тижневика The New Times ось-ось може статися виїмка документів. Про це в ефірі радіостанції "Ехо Москви" повідомив заступник головного редактора журналу Ілля Барабанов. За його словами, відповідне рішення судді ухвалене для того, "щоб встановити осіб, що розповсюдили наклепницьку інформацію у статті "Раби ОМОНу".

Нагадаємо, видання знаходиться у складних відносинах із правоохоронними органами після публікації серії статей про беззаконня в московському ОМОН. Перша ж публікація викликала грандіозний скандал, керівництво ОМОНу і ГУВС відкидають усі претензії. Була проведена перевірка, яка, за словами представників органів, не підтвердила фактів, викладених у статтях. У результаті за фактом публікації статті "Раби ОМОНу" було порушено кримінальну справу за статтею 129 КК РФ ("Наклеп").

Заступник головного редактора "Еха Москви" Володимир Варфоломєєв у себе в блозі виклав відскановані документи, які підтверджують: суддя Тверського суду Москви дозволяє проводити виїмку документів, що містять таємницю, яка охороняється федеральним законом.

Справа в тому, що раніше головний редактор видання Євгенія Альбац вже давала свідчення міліції. Вона заявила, що публікація була заснована на свідченнях вже звільнених, а також діючих співробітників ОМОНу. Вони приходили до редакції, чому є вагомі докази: безпосередньо запис інтерв'ю, а також запис камер відеоспостереження, які розташовані в офісній будівлі редакції. Альбац відмовилася ділитися ними, пославшись на закон про ЗМІ, що дозволяє журналістам не розкривати джерел. У ГУВС не вірять, що в редакції приходили співробітники ОМОН, і заявляють, що брехня про правоохоронні органі поширювалася якимись "невідомими особами".

Ілля Барабанов відзначив, що в кримінальній справі, "на даний момент є тільки потерпілі, але звинувачення ще нікому не пред'явлені".

Втім, зараз у виданні сподіваються, що виїмку не будуть проводити, доки не завершиться розгляд за касаційною скаргою. Ілля Барабанов також повідомив, що тиждень тому на машині головного редактора був виявлений маячок для стеження, про що було подано заяву в міліцію і територіальне управління ФСБ.

Нагадаємо, 1 лютого в журналі The New Times було опубліковано оповідання бійців другого батальйону ОМОНу ГУВС Москви, які звернулися з листом до президента Дмитра Мєдвєдєва. У зверненні, яке підписали близько десяти чоловік, бійці розповіли про умови служби, ставлення до них начальства, розгон "Мітинг незгодних" і про те, скільки коштують "послуги" омонівців приватним особам та підприємствам.

Другий батальйон ОМОНу, розповіли бійці, перетворили на структуру із заробляння грошей: омонівців наймають для охорони котеджів на Рубльовці і офісів, бійці також "кришують" повій.

Читайте також:

МВС РФ дасть "правову оцінку" звинуваченням у використані рабської праці

Російські ЗМІ: на дачі у заступника глави МВС працювали раби

The New Times опублікувала доказ звернення омонівців до Мєдвєдєва

 

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами NEWSru.com / Д.М.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 12 квітня, 2010, 20:27 1066 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
Вибір редакції