У Росії заборонять їздити на старих машинах

У Росії заборонять їздити на старих машинах
Світ 30 квітня, 2010, 11:45 1002 2
Додати до обраного
В Росії планують заборонити машини старше 20 років задля розвитку російської автомобільної промисловості.

Уряд Росії має намір заборонити комерційну експлуатацію автомобілів старше 20 років з 2012 року. Про це йдеться у доопрацьованій версії стратегії розвитку російської автомобільної промисловості, яку минулого тижня підписав міністр промисловості і торгівлі Віктор Христенко.
Раніше повідомлялося, що чиновники планували заборонити експлуатацію всіх автомобілів старше 25 років.

Десятилітня стратегія Мінпромторгу пропонує заходи щодо поліпшення стану російського автопрому і оновлення автопарку в Росії. У разі їх реалізації, до 2020 року половина автомобілів у Росії буде молодше 6 років, а кількість автомобілів старше 12 років складе всього 20 відсотків. При цьому, на тисячу осіб буде припадати 363 автомобіля. Станом на 1 січня 2010 року, частка машин старше 10 років у Росії становить понад 50 відсотків, тоді як нових автомобілів (до п'яти років) налічується всього 28 відсотків. При цьому, на тисячу людей доводиться 229 машин.

Згідно з документом, через десять років у Росії буде вироблятися 3150000 автомобілів на рік. На частку автомобілів, вироблених на території Росії, доведеться до 80 відсотків від загальних продажів (у грошовому еквіваленті). При цьому імпорт планується скоротити з 60 до 20 відсотків.

На реалізацію планів з розвитку автопрому уряд Росії виділить 60-180 мільярдів рублів залежно від "макроекономічного клімату". Загальний розмір інвестицій в автомобільну галузь складе 584 млрд рублів.

Ці цифри вже отримали формальне схвалення інших міністерств, повідомляють джерела. Тому, як вважають експерти, розгляд даного документа урядом, який відбудеться найближчим часом, буде носити формальний характер.

Перший варіант стратегії розвитку автопрому до 2020 Мінпромторг представив на початку березня. У ньому йшлося про державні інвестиції у розмірі 180 мільярдів рублів, з яких 126 мільярдів рублів планувалося направити на субсидування ставок по кредитах, пільгове кредитування покупців, утилізацію старих автомобілів і субсидування науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт. Решта 54 мільярди рублів планувалося витратити на створення виробництва автокомпонентів і підтримку мономіст. Однак уряд визнав суми, зазначені в стратегії, необґрунтовано завищеними і відправило документ на доопрацювання.

В даний час сукупна потужність російських заводів становить 2,3 мільйона машин на рік. За прогнозами, в 2010 році буде реалізовано близько 1,5 мільйона нових автомобілів, тобто, попит залишиться приблизно на рівні 2009 року (1,47 мільйона машин).

Читайте також:

Німці розробили систему, яка дозволяє керувати автомобілем поглядом

Жертвами автомобільної афери в Україні стали сотні людей

ДАІ заборонила вписувати в техпаспорт родичів

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Ведомости / А.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 30 квітня, 2010, 11:45 1002 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
Вибір редакції