У Росії закрився журнал Newsweek

У Росії закрився журнал Newsweek
Світ 18 жовтня, 2010, 14:13 978
Додати до обраного
"Русский Newsweek" вийшов 18 жовтня востаннє. Журнал закривається з економічних причин. Головний редактор журналу займеться іншими журналістськими проектами видавничим будинком.

Популярний російський суспільно-політичний тижневик "Русский Newsweek" закривається "з економічних причин".

Випуск журналу від 18 жовтня 2010 року є останнім, йдеться в повідомленні, поширеному видавничим будинком Axel Springer Russia.

"Керуючись економічними причинами, компанія прийняла рішення не продовжувати ліцензійний договір з Newsweek Inc., що діє з 2004 року і включає в тому числі права на видання в Росії суспільно-політичного журналу" Русский Newsweek ", - йдеться в повідомленні.

"Русский Newsweek" видавався російським підрозділом німецького концерну Axel Springer AG за ліцензією Newsweek Inc. (The Washington Post Company) з 2004 року. Наразі видавничий дім переглядає склад свого портфоліо і медійних брендів, що входять до нього.

Головний редактор журналу Михайло Фішман, імовірно, займеться іншими журналістськими проектами в Axel Springer AG Group в якості спеціального кореспондента групи WELT в Росії і країнах СНД.

Видавничий дім також пообіцяв продовжити видавати діловий журнал Forbes, російську версію журналу про комп'ютери COMPUTERBILD, журнал про знаменитостей OK!, а також придбані у квітні журнали GEO, GALA Біографія, GEO Traveller і GEOленок.

"Ми пишаємося тим, що всі шість років з моменту запуску в 2004 році російський Newsweek був помітною подією на російському медіаринку, отримав визнання читачів і професійного співтовариства і відповідав самим високим стандартам журналістики, - заявив Ральф Бюхі, президента міжнародного напрямку Axel Springer AG. - На жаль, нам не вдалося підвести під журнал міцну економічну базу і створити для нього відповідні перспективи. Виходячи з цього, ми вирішили не продовжувати минулий ліцензійний договір з Newsweek Inc".

За його словами, ІД Axel Springer Russia міцно зміцнився на ринку завдяки своєму портфоліо, в якому зібрані численні й успішні медійні бренди. "І в майбутньому ми направимо наші зусилля на подальший розвиток і вигідні придбання", - відзначає Бюхі.

"Русский Newsweek" (Довідка)

Щотижневий журнал "Русский Newsweek" інформував про найбільш важливі події та проблеми в Росії і в світі. У журналі публікувалися статті на найактуальніші теми, аналіз і прогноз подій, ексклюзивні репортажі та інтерв'ю зірок політики та кіно, спорту і моди.

Аудиторія одного номеру складала: по Москві - 98,8 тисяч людей, по Росії - 215 тисяч людей (TNS Росія, березень-липень 2010). Тираж видання налічував 50 тисяч примірників. Виручка видання не розкривається.

Спочатку головним редактором "Русского Newsweek" був Леонід Парфьонов. Потім видання журналу очолив Михайло Фішман. У лютому 2005 року свою роботу в мережі почав сайт тижневика "Русский Newsweek".

У вересні 2010 року видавничий дім Axel Springer Russia оголосив про перезапуск сайту журналу. Зміни торкнулися не тільки дизайну. Змінилося позиціонування порталу та система його наповнення, тобто зникла жорстка "прив'язка" до друкованої версії. Було анонсовано, що кожен день на сайті будуть з'являтися актуальні новини, ексклюзивні матеріали, огляди та розслідування від авторів "Русского Newsweek", створені спеціально для www.runewsweek.ru.

Читайте також:

В Україні за сім років ліквідують державні ЗМІ

ОБСЄ вимагає від України розслідувати напади на журналістів

Журналісти подали в суд на Януковича

Преса розсекретила передвиборний план президента Мєдвєдєва

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Русский Newsweek / Д.Є.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 18 жовтня, 2010, 14:13 978
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції