Особливістю винайденого гамбургера стало те, що він складався з двох яловичих котлет на трьох булочки з кунжутом.
Автор сендвіча мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's "Біг Мак" Джим Деллігатті помер у США. Підприємцю, який керував франшизою в Піттсбурзі, було 98 років.
Про це пише CNBC.
Деллігатті створив "Біг Мак" — конкурента гамбургеру мережі Big Boy. Новий продукт McDonald's став настільки популярним серед американців, що з 1968 року став продаватися у всіх штатах США. "Біг Мак" з'явився в меню мережі Деллігатті в Піттсбурзі для того, щоб збільшити продажі, оскільки підприємець не брав затверджену бізнес-концепцію базової лінійки McDonald's з гамбургерів, чизбургерів, картоплі-фрі та снеків, яка, за підрахунками компанії, добре продавалася.
Особливістю винайденого гамбургера Деллігатті стало те, що він складався з двох яловичих котлет на трьох булочки з кунжутом, які тримають форму сендвіча і не дозволяють йому розвалитися, спеціального соусу, листя салату, сиру, солінь і цибулі.
Нагадаємо, один з конкурентів McDonald's, мережа фастфуду KFC, пропонує нові бургери "для дівчат".