Уряд Німеччини проігнорував скандальну публікацію Bild про контроль Росії над Донбасом

Справжні господарі "ДНР" і "ЛНР" сидять у Кремлі, твердить видання.

Розслідування німецького журналіста Юліана Рьопке про російський контроль над окупованою частиною Донбасу поки не викликали політичної реакції в Берліні. Тамтешній уряд офіційно наполягає на безальтернативності мінських угод і вимагає якнайшвидше ухвалити закон про місцеві вибори в Донецькій і Луганській областях, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.

Разом із тим у пресі говориться, що альтернативний план Російської Федераціі для окупованих українських територій передбачає встановлення тривалого контролю за цими землями з боку Кремля. І цей план є справжнім. Тоді як мінські угоди – лише шоу для Заходу.

Кілька днів тому політичний журналіст німецького видання Bild Юліан Рьопке анонсував вихід публікації фактів, які доводять участь Росії у війні на Донбасі. Сама публікація з'явилася напередодні. Через наведені в ній факти в центрі скандалу опинилася компанія українського підприємця Ріната Ахметова. У цій компанії вже прокоментували наведені журналістом Bild матеріали.

Німецьке видання не вперше звертає свою увагу на Донбас. Так у січні журналісти підрахували, яку суму витрачає Росія на окупацію цього регіону. Однак в РФ відхрещуються від усіх наведених у публікаціях фактів. Цього разу в російському уряді також спростували розслідування німецьких журналістів.

Кореспондент ТСН Наталія Фібріг

Росія безпосередньо керує сепаратистами на Донбасі

Німецька газета Bild опублікувала власне розслідування, яке виявляє справжніх хазяїв так званих ДНР і ЛНР. За даними газети просто таки в уряді Російської Федерації створені робочі групи, які повністю керують життям на окупованому українському Сході. 

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: