Вціліла стюардеса розповіла подробиці та причини падіння Ту-134 в Карелії Світ 29 червня, 12:05
Стюардеса, яка вижила в авіакатастрофі у Карелії розповіла, що лайнер з 52 людьми на борту впав через помилку пілота.

Авіакатастрофа в Росії_5
Вести.ру
Авіакатастрофа в Карелії
23-річна Юлія Скворцова - бортпровідниця літака Ту-134, який розбився в Карелії  розповіла нові шокуючі подробиці про авіакатастрофу.

Відомості, отримані від єдиного вцілілого члена екіпажу, більш повно розкривають картину авіакатастрофи, пише Lifenews.

Судячи зі слів дівчини, літак впав саме через помилку пілота. Юля встигла запам'ятати, як лайнер при заході на посадку зніс крилом кілька дерев, пояснила, чому вони не зайшли на друге коло, і вперше розповіла, що за штурвалом літака в момент посадки сидів другий пілот Сергій Карякін.

"Це була не підготовлена ​​аварійна посадка, коли пасажирів заздалегідь попереджають, розсаджують по місцях, перевіряють, чи пристебнуті ремені, - пояснила Юля, яку лише вранці 27 червня перевели з реанімації у звичайну палату московської лікарні.

"Я сама зрозуміла, що сталося, тільки коли побачила, як ми крилом зрізали дерево, потім друге. І в цей момент у мене все життя пронеслося перед очима і думка промайнула: "Все, це кінець", - додала стюардеса

За її словами, врятував її тільки щасливий випадок. Під час жорсткої посадки крісла літака складаються, тим самим допомагаючи людині згрупуватися. Скворцова сиділа в хвості лайнера, і, на її щастя, спинка переднього крісла не склалася.

"Коли я прийшла до тями, то зрозуміла, що затиснута в проході між кріслами, а зверху впали уламки фюзеляжу. Спинки крісел утворили щось на зразок куреня, який і захистив мене від шматків металу - інакше мене б просто розчавило", - розповідає стюардеса.

Перше, що побачила Юлія всередині палаючого літака, - тіла. Багато тіл. І вогонь навколо, який підкрадався до ще живих людей.

Скворцова підтвердила більщість здогадок і версій, які були озвучені фахівцями в останні дні. Зокрема про те, що пілоти не захотіли йти на друге коло через економію палива. Невеликі компанії, у парку яких 10 - 15 літаків, часто штрафують своїх пілотів, якщо ті палять пального більше, ніж треба, а то й заливають баки з розрахунком "кілометр на кілометр".

"За штурвалом під час посадки сидів другий пілот. Де знаходився в цей час Олексадр Федоров, я не знаю", - підтверджує ще одну версію Скворцова.

Юлія та її брат Андрес дивуються і з приводу того, як літак взагалі випустили з Домодєдово.

"Погода в аеропорту прибуття була мінімальна: туман, погана видимість", - каже Андрес зі знанням справи: він сам 7 років відпрацював бортпровідником, літав разом з Юлею на літаках "Аерофлот-Дон". 

"Зараз багато пишуть про те, що ліхтарі на ВПП погасли через те, що літак порвав ЛЕП, але Юля казала, що вони не горіли і до цього", - додав він.

Нагадаємо, авіакатастрофа сталася в ніч на 21 червня. Літак вилетів з Москви о 22.30 за московським часом (21.30 за Києвом) понеділка і здійснив жорстку посадку в кілометрі від аеропорту Петрозаводська.

В результаті авіакатастрофи загинули 47 людей, серед яких двоє українців. У тому числі 9-річний хлопчик, який помер у лікарні в ніч на 22 червня. У лікарнях Петрозаводська і Москви залишаються сім людей, що вижили в катастрофі.

Читайте також:

Слідчі назвали причину падіння літака в Карелії

Кількість жертв катастрофи Ту-134 в Карелії зросла до 47 людей

Пасажира, що вижив у катастрофі Ту-134, врятував щасливий випадок

Авіакатастрофа в Карелії: українка в день загибелі спізнювалася на літак

Кількість жертв авіакатастрофи у Карелії досягла 45

Світ 22 червня, 2011, 13:00

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами Lifenews / К.М.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 29 червня, 2011, 12:05 6916 3
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
  • Не хочу бути не справидливим, але Не хочу бути не справидливим, але 29 червня, 12:52 Згоден 9 Не згоден 0 катастрофа сталася вночі, навіть у ясну місячну ніч побачити дерева, які ріже крило вкрай важко, а тут ще посадка в тумані..Але те, що провина екіпажу не має сумнівів. Другостороння причина це в підсвідомості закладається умовний рефлекс зберегти пальне, щоб не було наганяюю. Як бачимо збіг обставин в комплексі і призвело до трагедії. Знову ж не виконана головна умова безпеки польоту, до висоти сто метрів не бачиш полосу літовища, не знижуючись іди на друге коло заходу на посадку. Хто ігнорує це правило, нписане кров"ю, той має повний рот землі..Тим паче Смоленська катастрофа ще свіжа у пам"яті кожного пілота. відповісти цитувати Дякуємоспам ййй ййй 11 липня, 09:49 Згоден 0 Не згоден 0 ...комуннизм нас ещё долго не покинет... цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції