Влада Туреччини закрила понад 130 ЗМІ через путч

© Reuters
Прокуратура Туреччини видала ордери на затримання ще 47 журналістів.

Влада Туреччини після спроби державного перевороту в країні закрила понад 130 ЗМІ, в їх числі три інформагентства, 16 телеканалів і 45 газет.

Про це в середу, 27 липня, повідомляє Reuters.

Крім того, в середу прокуратура Туреччини видала ордери на затримання ще 47 журналістів, підозрюваних у причетності до спроби державного перевороту.

Більшість з них працювали в газетах, що належать прихильникам опозиційного ісламського проповідника Фетхуллаха Гюлена, який знаходиться в США. Анкара вважає його організатором путчу. 25 липня турецька влада санкціонувала затримання 42 турецьких журналістів.

Читайте також: У Туреччині путчисти отримали наказ захопити живцем Ердогана

Влада Туреччини заарештували 283 члена президентської гвардії Реджепа Тайіпа Эрдогана, підозрюваних у причетності до спроби державного перевороту.

Нагадаємо, в ніч на суботу, 16 липня, військові Туреччини здійснили спробу державного перевороту. Під час зіткнень, за останніми даними, загинули більше 260 людей.

В Генштабі заявили, що організаторами перевороту були представники ВПС і військової поліції.

Путч у Туреччині

Прапори із півмісяцем та фаєри: прихильники Ердогана святкують провал путчу у Туреччині Світ 28 липня, 04:32

Турецькі мас-медіа звинуватили Україну в пособництві руху опозиціонера, якого там називають головним заколотником

ТСН. 19:30 25 липня, 20:00
Зокрема, тамтешні журналісти урядових мас-медіа пишуть про школи у Києві та Одесі, в яких, начебто, пропагують ідеї ісламського проповідника Ґюлена. Тим часом, правозахисники міжнародної організації Amnesty International звинуватили владу Туреччини у недотриманні прав людей.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Reuters / О.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції