Сигнали з літака продовжували надходити ще три хвилини до його зникнення з екранів радарів.
За кілька хвилин до авіакатастрофи над Середземним морем датчики зафіксували зростання температури вікна в кабіні пілотів літака Airbus A320 авіакомпанії EgyptAir.
Про це повідомляє єгипетська газета "Аль-Ахрам".
За даними видання, повідомлення про зростання температури скла з боку другого пілота надійшло в 00:26 за Гринвічем. Сигнали з літака продовжували надходити ще три хвилини до його зникнення з екранів радарів.
Всього з моменту вильоту з аеропорту з паризького аеропорту Шарль-де-Голль з борту літака надійшло 11 повідомлень про його технічний стан.
Перші два свідчать про те, що двигуни Airbus були справні. У першого пілота лайнера Мохаммеда Шакіра не було претензій до технічного стану літака на момент вильоту з Парижа, про що свідчить підписаний ним бортовий журнал, знімок якого наводить видання.
Нагадаємо, що в ніч на 19 травня компанія Egyptair повідомила, що втратила контакт з літаком рейсу MS804 в 2:30 ранку за каїрським часом. Лайнер в той момент знаходився над Середземним морем приблизно в 280 км від узбережжя Єгипту. Літак мав прилетіти в аеропорт Каїра в 3:15 ранку.
Пізніше єгипетські авіаційні чиновники заявили, що літак авіакомпанії EgyptAir розбився. Збройні сили Єгипту розмістили на сторінці свого офіційного представника в мережі Facebook перші фотографії витягнутих з моря уламків літака, а також рятувальних жилетів і фрагментів спотворених пасажирських крісел.
На борту літака перебували 56 пасажирів і 10 членів екіпажу. Рейс виконувався літаком Airbus A320-200, який EgyptAir придбала в 2003 році.