Аромат апельсинів та шоколаду допомагають швидше розпрощатися з грошима

Цікaвинки 6 березня, 2009, 20:58 2723
Додати до обраного
Для активізації продажів у магазинах використовують аромомаркетинг - метод впливу на підсвідомість за допомогою запахів.

Вплив запахів на підсвідомість активно використовують маркетологи, які за допомогою певних ароматів у магазині допомагають нам розлучитися з грішми.

Для збільшення продажів у супермаркетах, кав’ярнях, туристичних агенціях і бутиках давно використовують аромомаркетинг. Наприклад, у кав'ярні що 15 хвилин розпилюють аромат кави з тістечками. Він стимулює апетит, а це в свою чергу підвищує продажі закладу.

У кулінарних відділах супермаркетів використовують аромати шоколаду, у м'ясних - спецій, овочевих - апельсинів. Крім того, запах цього цитрусу підвищує настрій.

Маркетологи стверджують, що аромати, впливаючи на підкірку мозку, викликають у людини стан ейфорії, коли раціональний підхід до закупів відходить на другий план.

Проте, як стверджують фахівці, аромамаркетинг – це не засіб зомбування. Він більше допомагає налагодити контакт покупця з продавцем.

Люди у стресових ситуації бояться витрачати гроші, аромати цей страх і нейтралізують. У великих корпораціях під час кризи навіть хочуть, використовувати запах грошей.

Тим, хто не хоче незапланованих покупок, експерти радять брати з собою до магазину лише таку суму грошей, яку ви дозволяєте собі витратити.

Докладніше дивіться у сюжеті ТСН.

Читайте також:

Опитування: третині українців не вистачає грошей на харчі

Дефіцит солі докотився до Львова

74% українців не вірять, що Тимошенко подолає кризу

Через кризу споживчі настрої українців продовжують погіршуватися

Аромамаркетинг

Цікaвинки 6 березня, 2009, 12:00

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН / Д. Є.
Побачили помилку - контрол+ентер
Цікaвинки 6 березня, 2009, 20:58 2723
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції