Британці представили чотиривимірну рекламу, яка нападає на глядача

Показ 4D-реклами пройшов напередодні ввечері на одній з головних торгових вулиць Лондона. Рекламним простором послужив фасад лондонського магазину компанії Ralph Lauren.

У Лондоні вперше в світі показана чотиривимірну рекламу. Голограму, спроектовану на будівлю, можна було не тільки побачити, але і понюхати.  Відчути себе персонажем фантастичного дійства запропонувала компанія Ralph Lauren, що виробляє дорогий одяг.

Показ 4D-реклами пройшов напередодні ввечері на одній з головних торгових вулиць Лондона - Бонд-стріт. Рекламним простором послужив фасад головного лондонського магазину Ralph Lauren. Протягом 10 хвилин на стіні будівлі демонструвався голографічний ролик. Рекламні персонажі  немов вистрибували на глядача з розтяжок і стендів, змушуючи людей пригинатися - до того все здається реальним.

Знаменитий гравець у поло, що став фірмовим значком марки, буквально вистрибнув на глядачів. Коли відбитий ключкою м'яч розбив голографічну картинку і на глядачів полетіли голографічні осколки, люди так повірили в реальність того, що відбувається, що почали пригинатися.

Рух автомобілів на Бонд-стріт було паралізовано. Однією з цілей авторів реклами було зробити враження того, що моделі, які демонстрували одяг, ковзають прямо по повітрю над головою перехожих. Як тільки дівчата входили на тривимірний подіум, в повітрі з'являвся запах парфумів. Саме це, за задумом творців реклами, стало четвертим виміром.

Світова прем'єра реклами в форматі 4D пройшла в Лондоні, слідом за цим той самий ролик був показаний в Нью-Йорку, на будівлі американського магазину Ralph Lauren.

Читайте також:

"Відчайдушна домогосподарка" Марсія Кросс рекламує картоплю

Лікарі вимагають заборонити рекламу ліків на телебаченні

Німці видали еротичний календар із селянками

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: