Facebook продаватиме особисті дані користувачів

© Архів
Світ 3 лютого, 2009, 13:01 1416 1
Додати до обраного
Соціальна мережа продаватиме свої бази даних рекламодавцям по всьому світові.

Компанія Facebook відкриє платний доступ до своїх баз даних для компаній по всьому світу, щоб вони могли проводити опити користувачів про свої нові продукти, повідомляє The Daily Telegraph.

Соціальна мережа буде також дозволяти ставити користувачам питання на особисті теми - наприклад, про сімейний статус і сексуальну орієнтацію.

Основний конкурент Facebook - сайт MySpace - ще в 2007 році почав моніторинг 110 млн. своїх користувачів, щоб зібрати інформацію для удосконалення рекламного контента і розсилок на даному сайті. Одержані в процесі дані тепер використовуються для розміщення реклами і на інших сайтах.

Facebook, створена в 2004 році 19-річним гарвардським студентом Марком Цукербергом, є на даний момент другою соціальною мережею миру, у якій більше 50 мільйонів активних користувачів. В кінці 2007 року орієнтовна вартість Facebook була підрахована на основі інвестиції Microsoft - корпорація купила 1,6 % соціальної мережі за 240 мільйонів доларів.

Іншими інвесторами Facebook є брати Самвер і глава телекомунікаційної компанії Hutchison Whampoa, Чи найбагатша людина Гонконга Но Шин. Він вклав в Facebook 100 мільйонів доларів. Проте за 2008 рік капіталізація компанії скоротилася більш ніж в сім разів. В даний час цей проект оцінюється в два мільярди доларів.

У тому ж 2007 році в Facebook розробили свій новий проект по рекламі: щоб утілити в життя дану концепцію, керівництво сайту обіцяло максимально наблизити рекламу до користувачів мережі. Ідея полягала у тому, що Facebook представить модель розміщення реклами, яка дозволить час від часу показувати користувачам рекламу, відповідну змісту особистого профілю користувача, його контактам і недавнім заняттям його друзів.

Аналітики і керівники рекламних агентств говорять, що подібні заходи, направлені на здобуття даних про інтереси і контакти користувачів соціальних мереж, можуть стати сильним стимулом розвитку інтернет-реклами.

Раніше повідомлялося, що популярний відеосайт YouTube приносить великим звукозаписним компаніям десятки мільйонів доларів.

Читайте також:
Google розповів, що шукають українців в Інтернеті
Користувачі почали бойкотувати "Однокласників"
Вплив Інтернету на дітей не такий жахливий, як вважають

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами NEWSru.com / Є.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 3 лютого, 2009, 13:01 1416 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції