Філадельфійська компанія переплутала своє місто з Нью-Йорком

Транспортна компанія затвердила зображення на квитках Нью-Йорка замість Філадельфії.

Одна з найбільших філадельфійських транспортних компаній переплутала своє місто з Нью-Йорком. Southeastern Pennsylvania Transportation Authority випустила серію дешевих квитків для поїздки на громадському транспорті Філадельфії, на яких був зображений Нью-Йорк.

Квитки із зображенням Нью-Йорка були випущені спеціально до майбутнього фестивалю пива Philly Beer Week, який пройде у Філадельфії з 6 по 15 березня. За задумом Southeastern Pennsylvania Transportation Authority продаж квитків за зниженою ціною повинен був сприяти тому, щоб охочі відвідати пивний тиждень утрималися від поїздок на особистому транспорті.

Співробітник компанії заявив, що представники керівництва Southeastern Pennsylvania Transportation Authority схвалили випуск квитків, оскільки їм сподобалося їхнє оформлення, проте вони не знали про те, що на картках було надруковано зображення Нью-Йорка, а не Філадельфії. В даний час компанія приступила до друку виправленої серії квитків.

Читайте також:

В інтернеті з'явились фальшиві квитки на "Євробачення"

Черновецький розсилає киянам "смс-ки" з пропозицією робити грошові ставки

Криза дісталась до карнавалу в Ріо-де-Жанейро

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Lenta.ru / О.Г.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції