Французькі рекламісти прирівняли куріння до орального сексу

У Франції антитютюнова реклама з сексуальним підтекстом призвела до скандалу. Опоненти авторів реклами заявили, що такий підхід лише збільшить кількість курців.

Рекламна кампанія проти куріння, з натяками на примушування неповнолітніх до орального сексу, викликала скандал у Франції.

На плакатах агентства BDDP & FILS, які спонсорувала Асоціація за права некурящих, зображені тінейджери з цигарками в роті.

При цьому їх за голову притримують дорослі чоловіки. "Курити - значить бути рабом тютюну", повідомляє підпис на плакатах.

Проти нової рекламної кампанії виступив ряд об'єднань, які виступають за сімейні цінності. На їхню думку, через такі плакати встановлюється помилкова думка про зв'язок тютюнопаління з сексом.

Куріння підлітків залишається важливою проблемою у Франції, незважаючи на введення в країні два роки тому заборони на куріння в барах і ресторанах.

Нагадаємо, у США викликав протести рекламний ролик, показаний під час трансляції Super Bowl. Він пропагував відмову від абортів.

А німецька соціальна реклама, направлена на попередження зараження ВІЛ, в якій був використаний образ Гітлера, викликала протест з боку добродійних і лікарських організацій, що займаються боротьбою з СНІДом.

Читайте також:

Затримано хакера, який влаштував "порносеанс" в центрі Москви

За 10 тисяч доларів жінка витатуювала собі на лобі рекламу

Рекламу про коханця в шафі визнали кращою в Європі

Німці зняли рекламу проти СНІДу з участю оголеного Гітлера

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: