Мобілізація, грибок та лабутени: юзери познущалися з акції Coca-Cola вибуховими GIFками

Користувачі соцмереж влаштували на сайті промо-акції компанії справжній "шабаш".

Користувачі соцмереж влаштували масовий тролінг промо-акції Coca-Cola "Перетвори свої почуття на GIF", яку компанія запустила у середині січня. 

Так, на спеціальному сайті юзерам запропонували підібрати написи для заздалегідь зумовленого набору гифок. Проте акція швидко перетворилася на привід для тролінгу в Twitter, бо попередньої модерації Coca-Cola не ввела. 

Зокрема, юзери швидко нагадали, що в 2016 році темношкірим акторам не дісталося жодної номінації на премію "Оскар".



Протролили користувачі соцмереж і нового главу Google, індуса Сундара Пічаї.



Не забули українці згадати й про мобілізацію.



Про стрімке падіння рубля в Росії теж згадали.



І проілюстрували, як розвивається бізнес у Росії.



Не обійшлося і без культурних посилань - на фільм "Божевільний Макс" та нашумілий новий кліп гурту "Ленінград" на пісню "Експонат".





І трохи життєвих ситуацій





Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: