Мобілізація, грибок та лабутени: юзери познущалися з акції Coca-Cola вибуховими GIFками

Юзери познущалися з акції Coca-Cola вибуховими GIFками© pixabay.com
Користувачі соцмереж влаштували на сайті промо-акції компанії справжній "шабаш".

Користувачі соцмереж влаштували масовий тролінг промо-акції Coca-Cola "Перетвори свої почуття на GIF", яку компанія запустила у середині січня. 

Так, на спеціальному сайті юзерам запропонували підібрати написи для заздалегідь зумовленого набору гифок. Проте акція швидко перетворилася на привід для тролінгу в Twitter, бо попередньої модерації Coca-Cola не ввела. 

Читайте також: Прокуратура Криму взялася за співробітників Coca-Cola і Pepsico

Зокрема, юзери швидко нагадали, що в 2016 році темношкірим акторам не дісталося жодної номінації на премію "Оскар".


Протролили користувачі соцмереж і нового главу Google, індуса Сундара Пічаї.


Не забули українці згадати й про мобілізацію.


Про стрімке падіння рубля в Росії теж згадали.


І проілюстрували, як розвивається бізнес у Росії.


Не обійшлося і без культурних посилань - на фільм "Божевільний Макс" та нашумілий новий кліп гурту "Ленінград" на пісню "Експонат".



І трохи життєвих ситуацій



Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами соцмережі / МХ
Побачили помилку - контрол+ентер
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
Вибір редакції