Нацкомісії з моралі не сподобалися прізвища українців

Нацкомісії з моралі не сподобалися слова "Чобля", "Дармопук" та "Чорнопіська" на білбордах, які рекламують конкурс на найсмішніше прізвище України.

Нацкомісія з моралі вирішила розібратися з рекламними білбордами Gala Radio, які в останні місяці вражали жителів столиці загадковими написами з явним нальотом вульгарності: "Дякую, Чобля", "Бородата Чорнопіська", "Твій хлопець - Дармопук?", "Твій сусід - Шмаровоз?".

Їх розмістили на вулицях в рамках рекламної кампанії, яка анонсує конкурс на найсмішніше прізвище України.

"Ми проводимо акцію "Найсмішніші прізвища", - пояснила адміністратор Gala Radio Лариса Савичева. - Збирали ксерокопії паспортів людей з такими прізвищами, а ті з них, чиї прізвища написані на білбордах, дали нам письмовий дозвіл на використання їх прізвищ. Можливо, ці написи виглядають двозначно, але якщо держава пише прізвища в паспортах, вони не можуть бути чимось незаконним. До того ж, не можна ображати людей: не можу ж я сказати військовому психологу Чорнопісьці або Ганні Чоблі, що у них неетичні прізвища".

Комісія з моралі остаточних висновків поки не зробила. "Прийнято рішення, що білборди мають ознаки порушення етичних норм, у зв'язку з чим вирішено провести дослідження реклами на предмет відповідності цим нормам", - пояснює заступник голови Нацкомісії Геннадій Дерев'янчук.

Однак, за словами Дерев'янчука, дослідження вимагає часу, тому рішення - забороняти рекламу чи ні - буде ухвалене в липні. Але фінал акції на найсмішніше прізвище Gala Radio проводитиме 31 травня. Тож, Нацкомісія буде ухвалювати рішення щодо білбордів, яких вже не буде.

Читайте також:

Нацкомісія з моралі знайде еротику в Інтернеті та заборонить її

Нацкомісія з моралі обмежить показ вбитих і поранених по телебаченню

Після перегляду "Пили-6" уряд шукає винних у цьому жахові

Повʼязані теми:

Наступна публікація