Нові обличчя підгузків

Хрюша і Степаша
Телекомпанія "Клас" на три роки передала компанії Procter & Gamble (P&G) право на використання образів персонажів "На добраніч, малюки!"

Вперше ця транснаціональна компанія використовує для маркетингу своїх товарів в Росії дитячий бренд радянських часів. Дотепер P & G використовувала виключно діснеєвських персонажів.

За словами представників "Procter & Gamble Східна Європа", рекламна кампанія підгузків з зображенням Хрюші і Степашки почнеться 1 липня. Компанія також організує випуск іграшок і почне відкривати брендировані ігрові зони в гіпермаркетах і торгових центрах.

Фінансові умови придбання прав сторони поки не розголошують. Голова ради директорів телекомпанії "Класу" Олександр Мітрошенков уточнив в інтерв'ю "Комерсанту", що доходи його компанії від використання P & G образів Хрюші і Степашки "залежатимуть від об'єму продажів підгузків".

Об'єм ринку підгузків в Росії складає 300 млн. доларів в рік. За власними даними P & G, частка компанії на ньому перевищує 50%.

Програма "На добраніч, малюки!" існує вже майже 40 років.

"Образи героїв програми дотепер активно не використовувалися в рекламі. Не думаю, що участь героїв програми в багато разів збільшить продажі підгузків Procter & Gamble. Але це вдалий хід: персонажі стали брендами, вічними в свідомості двох-трьох поколінь", - сказала в інтерв'ю РБК управляючий директор брендингової компанії TNC Creative Services Наталія Меш.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами BBC / н.п.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції