Рухливі ігри для "покоління Playstation"

„Покоління Playstation” стрімко набирає вагу. Очевидно, за захопливістю комп'ютерні ігри легко залишають позаду розваги на свіжому повітрі.

Британські вчені вирішили додати фізичним вправам більше елементів "техно", щоб заманити сучасну вимогливу дітвору на ігрові майданчики.

Як провернути такий фокус — давно й наполегливо роздумував Філ Ходжкінс із університету Лафборо, один з інженерів дочірньої університетської компанії Progressive Sports Technologies. І придумав абсолютно новий вид рухомої гри.

Щоб утілити його в металі, Ходжкінс об'єднався з компанією Playdale – крупним виробником ігрових майданчиків – з метою принести стиль комп'ютерних ігор в активні "побігушки" на повітрі.

Їх співпраця породила "Інтелектуальну ігрову систему" (Intelligent Play System — i.play).

Вона є трубчастою аркою на трьох зігнутих ногах, на яких розкидано декілька крупних і яскравих кнопок. На самому верху — екран.

i.play (Фото: intelligentplay.co.uk)
Фото: intelligentplay.co.uk
Для початку гри потрібно натиснути на кнопку управління. Обертанням іншої кнопки можна вибрати одну з декількох ігор у меню, зокрема одиночну або розраховану на багато користувачів (відповідні написи з'являються на екранчику).

Далі ігровий майданчик сам керує гравцями за допомогою свого синтетичного голосу. Слухайте уважно! Про зіркість, утім, також забувати не можна – ті кнопки, які слід задіювати далі, починають миготіти світлодіодами. Тут діє принцип "від кожного за здібностями – кожному по праці в його очках.

Якщо гравець б'ється з машиною поодинці, він бореться з часом. Чим швидше натиснута чергова кнопка, тим вище рахунок гравця. Тут уже доводиться розробляти цілу стратегію – триматися ближче до центру майданчика або зміщуватися до тих кнопок, які давно не спалахували.

При цьому, що важливо, майданчик тренує не лише реакцію, але й уважність. Кнопки можуть бути активовані цілим рядом способів: натисненням, витяганням на себе, поворотом у той чи інший бік, або навіть обертанням, а іноді до них потрібно тільки доторкнутися.

Помилки (а при поспіху вони неминучі) означають втрату "життя", яких гравцю дається три штуки. Всього при цьому треба пройти 5 рівнів.

Якщо грають декілька чоловік, кожному дається номер. Перший гравець натискає три кнопки на вибір. Машина оголошує номер іншого гравця, який повинен якомога швидше правильно повторити послідовність натиснень.

Ця гра не має бути зручною. Чим вище доводиться тягнутися за кнопкою, тим краще.

i.play (Фото: intelligentplay.co.uk)
Фото: intelligentplay.co.uk
Після того, як усі гравці повторили послідовність натиснень, перший гравець додає до своєї послідовності ще одну кнопку, повторюючи всі стрибки. І знову його суперники прагнуть перевершити досягнутий ним результат.

Гравець, який виявився найповільнішим, або той, хто помилився в повторі натискань, вибуває. Гра завершується, коли "на полі" залишається одна людина. Вона і є переможцем.

Хід гри (очки всіх учасників) відображається все на тому ж табло вгорі системи.

Цікаво, що i.play забезпечена бездротовим комп'ютерним зв'язком стандарту GPRS. Навіщо? Так власники установки зможуть викачувати через Мережу нові ігри для неї, нові звукові ефекти та навіть музику, яка може грати під час роботи незвичайного атракціону.

i.play (Фото: intelligentplay.co.uk)
Фото: intelligentplay.co.uk
Чим швидші рухи, тим краще результат. У багатьох комп'ютерних іграх є щось схоже. Тільки тут замість мишки по столу, тобто по майданчику, доведеться побігати гравцю.

Винахідники гри вважають, що вона зможе відірвати сучасну дітвору від екранів домашніх комп'ютерів і в ненав'язливій формі допоможе підтримувати їх фізичну форму – спритність, швидкість рухів, реакцію.

Причому тут ставка робиться на ефект змагання. І не тільки той, що спрацьовує безпосередньо у грі.

Автори задумки вважають, що в процесі популяризації їх установок у містах дітвора почне хвалитися заробленими в i.play очками і пройденими рівнями не менше, ніж очками та рівнями в яких-небудь комп'ютерних стрілялках-ходилках.

Перша система i.play буде встановлена в парку міста Барроу у графстві Камбрія. Чи є місцева дітвора найменш рухливою у Британії, Ходжкінс не повідомляє.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами membrana.ru / А.Ф.
Побачили помилку - контрол+ентер
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції