"Сільпо" бореться з кризою провокативною рекламою. Фото Цікaвинки 12 лютого, 11:19
У "Сільпо" з'явились провокативні рекламні написи, які нібито мають спонукати клієнта до купівлі товару. Але представники торгівельної мережі кажуть, що хотіли, аби покупці просто посміхнулись.

"Мы коптились в печке, чтобы Ваши баловать утробы", "Я, как дядечка Матросов, в сковородку – без вопросов!"… Ці та інші відверто смішні та провокативні слогани висять в магазинах торгової мережі "Сільпо" вже більше місяця. Наклейки з дворядковою характеристикою продукту висять якраз на стенді, де вона представлена.

"Реклама з'явилась спочатку в кількох магазинах Києва - ми перевіряли, як відреагують покупці. А зараз є майже у всіх магазинах. Знімати поки що не збираємось, навпаки - з'являються нові", - розповів віце-президент по маркетингу Fozzy Group Михайло Дуднік.  

Він переконує, що ця реклама є зовсім некомерційною і мала на меті змусити покупців посміхнутись. Хоча здається, слоган на зразок "Я - хрю-хрю от свинки мясо, мне желудки ваши снятся" може радше змусити потенційного покупця передумати купувати щось м'ясне.  

Дуднік каже, що цей віршик, як і всі інші - просто жарт.  "Якщо вірші могли б робити такий вплив на світ, то він вже давним-давно став би набагато кращим і досконалішим", - каже він і додає, що навряд чи хтось передумає купувати свинину після прочитання цього слогану. 

сільпо
Такі кумедно-провокативні написи з'явились в "Сільпо"
Хто є автором цього креативу, Fozzy Group воліє не розказувати, але кажуть, що це їхня власна ідея. Тут вони обійшлися без допомоги рекламного агентства.  В бажанні розвеселити засмучених кризою покупців керівник Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко бачить іншу мотивацію. 
"Сьогодні більшість рекламодавців в пошуках економії починають використовувати власні ресурси для створення реклами. Замість замовлення роботи в рекламних агентствах, або хоча б наймання дизайнерів на певний вид роботи, малювати та придумувати слогани починають секретарі, заступники директора з продажів і т.д. Як наслідок - абсолютно непрофесійні "творіння", - розповів Артем Біденко.

"Мені здається, задумка була хороша, але в цілях економії її довірили непрофесіоналам. Втім, за принципом вірусного маркетингу це, скоріше, приверне увагу до "Сільпо" і зробить достатньо позитивний піар мережі. Але вже другий, хто використає таку "технологію", потрапить в тотальне нерозуміння споживача", - переконаній експерт.  І додає, що в будь-якому разі, "такі витвори мають ретельно перевірятися на фокус-групах, яких, я впевнений, "Сільпо" не проводило. Також було б правильно розміщувати такі творіння державною мовою, як того вимагає законодавство та повага до покупців".  

Читайте також:

Криза породжує білявок

Від імені Обами в Ризі торгували самогоном

Українці краще всіх роблять снігові скульптури

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами Українська правда / Ю. Г.
Побачили помилку - контрол+ентер
Цікaвинки 12 лютого, 2009, 11:19 7097 3
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
  • leena leena 12 лютого, 13:06 Згоден 1 Не згоден 0 Прикольная реклама, хотя местами и тупая. Чем-то напоминает советское время "Тщательно пережёвывая пищу ты помогаешь себе и обществу" и тому подобные шедевры. Интересно, по мысли автора статьи, что же в этой рекламе провокативного? Не иначе, как статью писали по заказу Фуршета или Мегамаркета. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції