Вчені порівняють ставлення мавп до двох брендів желе, які відрізняються за кольором, коли один із них буде прорекламований.
Вчені спільно з маркетологами розробили першу рекламну кампанію для мавп. Про це пише журнал New Scientist.
На сьогоднішній день вже створено два білборда, які повинні привернути увагу тварин. На першому з них зображено самку мавпи-капуцина з виставленими напоказ статевими органами, на другому - альфа-самця. Проведені раніше дослідження показали, що аудиторія приматів більше симпатизує альфа-самцю, аніж самці.
В якості експерименту вчені порівняють ставлення мавп до двох брендів желе - дослідники позначили їх як бренд А і бренд В. Продукція буде відрізнятися за кольором. Бренд B рекламуватися не буде. Після проведення рекламної кампанії бренду А вчені перевірять, чи спрацювала реклама, запропонувавши приматам на вибір продукцію обох брендів.
Раніше професор-приматолог з Єльського університету Лорі Сантос виявила, що мавпи розуміють призначення грошей. Крім того, в ситуаціях, пов'язаних з економікою, їх поведінка схожа на людську.
Цим відкриттям надихнулися фахівці агентства Proton Studio, які вирішили створити рекламу спеціально для мавп. Розробники реклами для приматів вже представили свій проект на фестивалі "Каннські леви-2011".
Іран відправить у космос мавпу
Мавпенятко Естелу вдочерила власна бабуся