Священику не сподобалась реклама Red Bull

Сицилійського священика обурила реклама з Ісусом та Дівою Марією. Виробник пообіцяв зняти ролик з показу в Італії.

Сцена з різдвяного ролика Red Bull
Сцена з різдвяного ролика Red Bull
Італійський священик Марко Даманті попросив компанію – виробника безалкогольного енергетичного напою зняти з ефіру рекламний ролик, що вийшов на екрани до Різдва, передає агентство Reuters. Сицилійський пастор визнав ганебним і неприпустимим те, що в рекламі обігрується євангельський сюжет.

У ролику, що спричинив обурення, представлена спотворена сцена поклоніння волхвів. До новонародженого немовляти Ісуса та Діви Марії замість трьох мудреців приходять чотири. Троє підносять йому золото, ладан і смирну, а четвертий приносить баночку Red Bull.

Марко Даманті вважає, що таке спотворення образу Святого сімейства ображає почуття релігійних людей.

Священикові також не сподобався слоган "Ред Булл надає крила" з вуст янголів в іншому ролику компанії. Слід зазначити, що на свій обурений лист Марко Даманті одержав від виробників негайну відповідь з обіцянкою припинити показ різдвяної реклами напою в Італії.

Це не перша ситуація, коли рекламний ролик знімається з ефіру на прохання віруючих: раніше до телевізійного показу були заборонені відеоролики компанії Sony та Мадонни.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / А.Ф.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції