У Москві рекламують "Американське сало"

У московському метрополітені розмістили рекламу з написом "Американське сало".

У московському метро з'явилися рекламні плакати із зображенням консервних банок з написом "Американське сало", пише газета "Комерсант". За даними видання, творцем цієї реклами є рух "Воїни креативу", яке об'єднує політтехнологів і піарщиків. В русі відзначають, що проект був створений для того, щоб викликати у населення України невдоволення США і пов'язати американську експансію в традиційні для України галузі з президентом Віктором Ющенком.

Координатор руху Михайло Ковальов заявив "Комерсантові", що проект "Американське сало" присвячений майбутнім в Україні в 2010 році президентським виборам. За його словами, демократичний процес, що почався в країні, виявився блефом.

"В "Американське сало" вкладається сенс, що такій великій і сильній країні, як США, вдається підміняти сенси у всіх країнах, де вона бере участь в політичному процесі", - заявив він.

За словами Ковальова, найближчим часом в Україні стартує аналогічна кампанія з бюджетом в 9 мільйонів доларів.

Читайте також:

Брюс Вілліс рекламуватиме українські консерви

Саакашвілі хоче розмістити в Грузії американські бази

"Наша Україна" в боргах через рекламу НАТО

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: