У Житомирі розробили вантажівку, яка їздить на хмизі

У Житомирі розробили вантажівку, яка їздить на хмизі
Авто на дровах може розвивати ту ж саму швидкість, що й на бензині, а ось потужність втрачається на 30 відсотків.

Вчені Житомирського агро-університету розробили пристрій, завдяки якому автомобіль працюватиме на біопаливі. ДАІ поки не дає дозволи на експлуатування такого автомобіля.

У 30-50-х роках на газогенераторних установках їздили тисячі автомобілів. Про них забули, коли бензин коштував копійки. Тепер ціни на пальне усе збільшуються, тому вчені знову повернулися до ідеї використання твердого палива.

За словами доктора технічних наук, професора Леоніда Лося, в Німеччині і Росії дуже активно почали займатися цією технологією. Йде друге відродження цієї технології.

Газогенератор знаходиться між кабіною водія і кузовом. У нього завантажують дрова, при спалюванні яких утворюється чадний газ. Після очищення у фільтрах, він потрапляє у двигун, що дозволяє автомобілю рухатися. А ось підготовка авто до роботи вимагає зусиль.

"Це розжиг газогенератора. Це десь півчаса, хвилин 15-20 як коли", - розповідає учбовий майстер
Валерій Жайвороновський.

Авто на дровах може розвивати ту ж саму швидкість, що й на бензині, а ось потужність втрачається на 30 відсотків.

Серед позитивних сторін – дешевизна, недолік - більші габарити і втрачається частина потужності.

За підрахунками інженерів сто кілограмів деривини вистачить на 50-70 кілометрів. Дрова можна замінити будь чим – соломою, вугіллям, або тирсою.

На дровах їздити утричі дешевше. Та ось на такий газогенератор доведеться потратити щонайменше сорок тисяч гривень, але вже за кілька років витрати окупляться.

Тепер вчені працюють над удосконаленням установки: планують зменшити габарити, автоматизувати подачу палива.

Читайте також:

Китайський підліток 5 років пив бензин аби бути схожим на героїв Трансформерів

В Україні подешевшає бензин

В Україні злетіли ціни на цукор, бензин і картоплю

Мєдвєдєв запропонував заборонити "лампочки Ілліча"

Автомобіль на дровах

Цікaвинки 22 липня, 2009, 21:26

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН / Н.З.
Побачили помилку - контрол+ентер
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 6
  • сивий сивий 23 липня, 00:06 Згоден 0 Не згоден 0 коментар V 100 кг. дров на 70 км пробігу це безумовно дрохи багата але не врозумінні згоранні палива, а що його теба перезаправляти. На вирубках лісу спаплюється мильони кубометрів відходів лісу як не потрібне щоб не захаращувало ліс. А скільки відходів від дерево - обробки,тирса , стружка спалюється вивазиться у яри або ще кудись, хорониться засмічуючи навколишне середовище, Це на сьогоднішній день стає екологічною проблемою. На сьогоднішній день вже розроблені котли які використовуються для опалення примішення, нагріву води і тощо де це потрібно з КПД близько 100%, Для прикладу будинок у 100 - 120кв. м. за зиму сполює півтори машини ( ЗИЛ) дров згорячим водопостачанням. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції