Реальне життя користувачів Facebook перетворять на серіал

Виробництвом соціального серіалу займається студія Warner Bros. Вона визначає жанр кінострічки як "соціальний серіал".

11 жовтня на спеціально створеній сторінці у Facebook розпочнеться показ серіалу Aim High, в якому буде використана інформація з профілів користувачів цієї соціальної мережі.

Виробництвом соціального серіалу займається студія Warner Bros. Вона визначає жанр кінострічки як "соціальний серіал".

Як елементи Aim High використовуватиметься музика, фотографії і відео зі сторінки користувача.

Наприклад, головний герой проходить в школі повз плакат, на якому змальований кандидат у президенти класу. Замість фотографії кандидата глядачі побачать власне обличчя, взяте з картинки профілю.

Таким чином автори серіалу сподіваються привернути увагу молодіжної аудиторії. Вони чекають, що фільм у першу чергу буде цікавий дівчатам від 14 до 34 років. Серіал буде доступний лише глядачам зі США.

Як режисер виступить МакДжі (MCG), на рахунку якого серіал "Ангели Чарлі" і блокбастер "Термінатор: І прийде Рятівник".

Головну роль школяра, що працює таємним агентом, виконає актор Сутінків Джексон Ретбоун. За словами представників студії Warner Bros., вони мають намір створювати більше соціального і інтерактивного медіаконтенту.

Нагадаємо, що в кінці 2011 року відбудеться прем'єра експериментального документального фільму Twittamentary про повсякденне життя користувачів порталу мікроблогів Тwitter. Фільм зняли самі користувачі.

Читайте також:

Соцмережі захопили понад мільярд людей на планеті

В Україні з'явився сайт для знайомств у реальному житті

Інтернет поступово змінює людську пам'ять

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: