Вчені показали відео гігантської діри на Сонці

© NASA
Температура на цій ділянці значно нижча від усієї поверхні планети

Вчені NASA оприлюднили відео, на якому видно велику затемнену площу на Сонці – це корональні діри, пише "Укрінформ".

Зазначається, що зображення темних ділянок на Сонці зробили ще спеціалісти з Обсерваторії зі спостереження за динамікою Сонця.

Зазначається, що області корональних зон відрізняються за кольором від усієї поверхні Сонця через те, що мають значно менші температуру. Втім, більше даних про таку аномалію вчені не мають, однак припускають, що виникнення корональних дір зумовлюють затемнення.

При цьому, у NASA вважають, що корональні діри допоможуть більше дослідити космічні ситуацію навколо Землі.

Нагадаємо, астрофізики з'ясували, чи можуть навколо зірок, що старіють, обертатися планети, придатні для існування живих організмів. В статті опублікованій в Astrophysical Journal говориться, що результати дослідження можуть допомогти зрозуміти, якою насправді буде доля Землі, коли Сонце перетвориться на червоного гіганта. Учені змоделювали розташування жилих зон для зірок, які перебувають на останніх етапах свого існування, і як довго планети здатні залишатися в цих зонах. Жила зона являє собою область навколо зірки, в якій планета має рідку воду, необхідну для розвитку життя.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Укрінформ / АВ