Вчені знайшли істоту, самка якої має пеніс і займається сексом по 70 годин

Комахи роду Neotrogla / Фото: Nature

Вчені вперше "познайомились" з такими комахами.

У Бразилії знайшли комах, самки яких мають пеніс. Вчені кажуть, що це перші подібні істоти, які їм стали відомі.

Самки комах роду Neotrogla вводять свої еректильні органи у вагіноподібні отвори самців і відсмоктують ними сперму і поживну сім'яну рідину. Цей специфічний пеніс називається "гіносома".

Парування у цих комах триває 40-70 годин, повідомляють дослідники в статті журналу Current Biology, витяги з якої наводить ВВС.

"Зміна статевих ролей спостерігається й у інших видів, але Neotrogla - єдина істота, самки і самці якої помінялися статевими органами", - говорить провідний автор Кадзунорі Йосідзава з Університету Хоккайдо.

Проникнувши у самця, перетинчаста частина жіночої гіносоми набухає. Вона має численні відростки, за допомогою яких двоє комах міцно зчіплюються.

Коли дослідники спробували силою роз'єднати самця і самку, вони просто розірвали самця навпіл - при цьому геніталії самки залишилися всередині відірваної частини.

Дослідники припускають, що незвичайна зміна ролей може бути обумовлена бідними ресурсами середовища печер, в яких живуть Neotrogla.

Під час спаровування самка отримує не тільки чоловічі статеві клітини, але і поживні речовини, тому для неї вигідно часто вступати в статеві зносини, розповідають вчені.

Як повідомлялося раніше, вчені знайшли спосіб вести діалог з дельфінами. Для цього фахівці розробили спеціальний підводний комп'ютер.