Ображений автовласник викупив бігборди для антиреклами біля автоцентру

Автовласник, який втомився від постійного ремонту нового Subaru-Forester, розмістив антирекламу на білборді біля автоцентру, щоб помститися.

антиреклама Subaru. Фото e1.ru
Автори білборду. Фото e1.ru
Розлючений автовласник, котрий за рік користування новим авто двічі змінював двигун, розмістив біля автоцентру білборд з антирекламою.

Автовласник з Єкатеринбурга Євген Россол придбав в 2008 році 2,5-літровий позашляховик Subaru Forester. З 30 вересня позашляховик 40 днів був у гарантійному ремонті. Один тільки двигун змінювався двічі.

Розлючений Євген на власні гроші купив рекламне місце поряд з офісом Субару-центру і замовив на нього плакат. На плакаті написано: "Subaru-Forester 09 модельного року: 2 рази на рік "гарантійна" заміна двигуна, на 15000 км заміна задніх амортизаторів, на 23 000 км "розсипався" діфф. заднього мосту. За 365 днів володіння в ремонті 40 днів".

В автоцентрі, де був куплений Forester, лежить пачка листів від водія, в яких підтверджується, що стиль їзди Євгенія не найакуратніший. Тільки за літо він примудрився з'їздили по два комплекти задніх і передніх гальмівних колодок. Дилер відзначає, що на весь термін власнику було надано підмінний автомобіль, який він благополучно розбив, причому за два тижні двічі потрапляв у ДТП.

антиреклама Subaru. Фото e1.ru
Той самий Subaru. Фото e1.ru
До суду скандал не дійшов. Євген не став коментувати ситуацію а лише сказав, що чекає відповіді від автоцентру. Скоріше за все, з водієм змогли домовитися, надавши йому такий самий автомобіль потрібної комплектації.

В автоцентрі ж кажуть, що така антиреклама пішла їм тільки на користь, тому що інформація, розміщена на білборді скривдженим автовласником, досить докладно описує окремі елементи гарантійної політики Subaru і є своєрідною рекламою технічних можливостей.

"Зокрема, проведена заміна задніх амортизаторів на посилені, модифіковані спеціально для Росії, свідчить про увагу виробника до нашого ринку", - говорить менеджер зі зв'язків з громадськістю компанії "Subaru Motor LLC" Світлана Лисиціна.

З моменту розміщення білборда потік клієнтів і кількість укладених договорів у салоні навіть збільшилися.

Читайте також:

Розроблено винищувач на колесах – Lamborghini Ankonian

Санта-Клаус пропагує ожиріння та пияцтво за кермом

У Новій Зеландії з'явився бігборд з Йосипом і Марією у ліжку

У Детройті BMW представить "електро-копійку"

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: