За телерекламу в Росії платять кросівками та машинами

Російський рекламний ринок продовжує затяжне падіння.

В Росії поглиблення економічної кризи призвело до того, що регіональні компанії почали розраховуватися за телерекламу по бартеру.

Про це заявив президент Національної асоціації учасників телерадіомовлення Едуард Салагаєв на конференції, повідомляє газета "Ведомости".

"Є випадки, коли розплачуються кросівками, автомобілями, квартирами", - зазначив Салагаєв.

Прибутки від реклами, за його словами, враховуючи девальвацію рубля, впали на 30-50 відсотків, а структура рекламодавців серйозно змінилася. Зокрема, з ринку пішли великі бренди, а на їхньому місці в регіонах почали рекламуватися середні та дрібні компанії.

Салагаєв відзначив, що ціни на телерекламу останнім часом різко знизилися. За його підрахунками, знижки на федеральних телеканалах становлять від 20%, а в регіонах можуть доходити до 95%.

Зазначимо, що 2008 року обсяги телереклами в грошовому вираженні зріс на 22%, при цьому телереклама займає 52% від загального ринку реклами в Росії. Значною мірою це пов’язано із різким подорожчанням рекламного часу на телеканалах.

Читайте також:

Роберт де Ніро та Аль Пачіно, самі того не знаючи, рекламували годинники

Ведуча CNN двічі переплутала "арахіс" з "пенісом"

Модель з реклами сигарет Winston помер від раку

Бекхем вже не рекламує Віагру

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: