Творчість, народжена виборами

9 жовтня, 2007, 11:02 348
Додати до обраного
У спадок від цієї метушливої виборчої кампанії залишиться і вибух народної творчості.

Лялька Юлії Тимошенко в образі Лесі Українки
УНІАН
До уже звичних мультиків про політичних персонажів додалася ціла армія їхніх ляльок.
У спадок від цієї метушливої виборчої кампанії залишиться і вибух народної творчості. Йдеться не про анекдоти, що їх плідно продукували політтехнологи різних штабів. До уже звичних мультиків про політичних персонажів додалася ціла армія їхніх ляльок. А елементи політичної агітації, успішно перекочували на нігті й ноги виборців.

Торс римського імператора, обличчя Леоніда Даниловича: напередодні виборів Блок "Кучми" працює над скульптурою. Активісти встановили гіпсову статую екс-президента на площі Слави. Роботу невідомого майстра за кілька годин відвезли невідомі.

Документальний фільм: Юля шукає українських заробітчан в Італії. Перед виборами БЮТ демонструє творчий підхід до агітації. Ось Тимошенко поки що скуто, але опановує репортерські проходки. Сама начитує текст, а охоронці ледве встигають за її імпровізаціями.

Кіно про Мороза та його команду транслюють у штабі соціалістів. Витрати на фільм мінімальні, творчість зразка 90-х років, ода Соцпартії. Найдраматичніший момент - промова відставного міністра Цушка.

Радник помаранчевого обласного очільника не може зв'язати двох слів. У Харкові за голоси виборців б'ються чорновим відео. Спочатку в ефірі дублі промови помаранчевого бізнесмена Протаса, а за два дні транслюють перли його біло-блакитного опонента, міського голови Добкіна.

Спочатку з'являється мультяшна копія секретаря міськради Харкова – Геннадія Кернеса і 3D-шарж на міського голову Добкіна. Робота небезпечна, творці просять не показувати їхні обличчя. За тисячу доларів на місяць вони зображають обох політиків у вигляді тарганів. Сценарій пишуть відповідно до політичних обіцянок.

Давити тарганів харків'ян закликають по трьох місцевих каналах. Аніматори методично нагадують, що секретар Харківської ради обміняв свого часу помаранчевий колір на біло-блакитний.

У Дніпропетровську тим часом розвивається незаангажована політична творчість. Місцеві салони роблять виборцям манікюр із символікою всіх політичних партій. У Донецьку експонують політичне взуття. Помаранчеве - для президента, біло-блакитне - для прем'єра, із лямкою у вигляді коси - для Тимошенко, військові черевики з шипами - для головного МНСника.

Попереду - коаліціяда і формування уряду. Отже, для креативних українців роботи не бракуватиме. Головне - не затримувати преміальні. Творча помста влучно б'є по рейтингу.

Вибори стимулюють творчу активність

9 жовтня, 2007, 00:00

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН / О.В
Побачили помилку - контрол+ентер
9 жовтня, 2007, 11:02 348
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції