"1+1 медіа" створила кумедну соціальну рекламу, яка закликає людей стати донорами крові

Укрaїнa 17 листопада, 10:59 323
Додати до обраного
Автори ролика змогли показати серйозну проблему жартуючи.

Від 12 листопада "1+1 медіа" запустила на телеканалах 1+1, ТЕТ, 2+2, УНІАН, Бігуді соціальну рекламу, щоб привернути увагу до проблеми дефіциту донорської крові в Україні.

Сьогодні в Україні збільшується кількість летальних випадків, яких можна було б уникнути за наявності донорської крові у лікарнях. На жаль, тільки кожен п'ятий пацієнт отримує переливання крові, за потреби. У Європі та США донорами готові стати 60 людей із тисячі. А в Україні - лише 18. Для того, щоб вплинути на цю сумну статистику та стати частиною рішення цієї проблеми, з 2014 по 2016 рік 370 співробітників "1+1 медіа" стали донорами, зібравши 138 літрів крові. А це – більше 500 врятованих життів!

Щоб залучити до цього більш широку аудиторію, вирішили створити соціальну рекламу. Головну роль в ролику зіграв Дмитро Сав'яненко, креативний продюсер "1+1 медіа продакшн", перетворившись на вампіра. Білоруський комедійний актор так перейнявся сценарієм, що готовий був заради чудового результату їздити до стоматолога, який створював ікла для героя-вампіра, адаптуючи їх під зуби Дмитра. Для того, щоб не лякати людей зовнішнім виглядом вампіра Валєри – героя історії, сюжет знімали вночі.

"Останні 3 роки у країні відбуваються багато складних процесів, і кількість серйозних комунікацій про серйозні проблеми – зашкалює. Тому ми вирішили обрати інший підхід і говорити про серйозне нестандартно, не лякати, не погрожувати, не нагнітати, а просто звернути увагу на проблему. В Україні, незважаючи на війну і сумну ситуацію з медициною, кількість донорів серед населення в кілька раз нижче, ніж в інших європейських країнах. І ми дуже хочемо використати свій вплив, як медіа групи, щоб змусити людей замислитись над тим, чим вони можуть допомогти. Адже для допомоги потрібне лише бажання", - розповідає Світлана Павелецька, PR-директор 1+1 медіа.

"Сьогодні в Україні відсутній єдиний національний реєстр донорів крові. Люди, які потребують допомоги не знають, де шукати донорів, а багато людей не здають кров, тому що якісно не проінформовані про всі нюанси цього процесу. Відсутність знань провокує страх, який перешкоджає здати кров. Я вірю в те, що соціальна реклама, яку створила "1+1 медіа" стане мотиватором для людей стати донорами крові. І це, безумовно, врятує тисячі життів українців", -каже Ірина Славінська, президент ВМГО "Асоціація молодих донорів України", засновниця проекту ДонорUA.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 17 листопада, 10:59 323
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції