1+1 медіа та Представництво ЄС в Україні представили спільний проект

#EUkraine – спільний мультимедійний проект Представництва ЄС в Україні та 1+1 медіа. Головний бенефіціар проекту – Урядовий офіс з питань європейської інтеграції

8 вересня 1+1 медіа та Представництво ЄС в Україні представили широкій аудиторії проект #EUkraine, який покликаний підтримати розвиток малого і середнього бізнесу в Україні, мотивувати українців прикладами успішних бізнес історій і надати аналітику бізнес середовища в Україні та Європі.

"Ми бачимо, що в Україні дуже багато таланту, дуже багато людей, які хочуть почати свій бізнес, працювати за правилами, відкрито платити податки, експортувати в Європу, відкривати нові ринки. У партнерстві з 1+1 медіа ми хочемо показати, що є багато успішних історій. Вони серед нас, вони повинні мотивувати підприємців створити свій успішний бізнес і відкрити європейський ринок" - зазначив керівник відділу роботи з пресою та інформацією делегації ЄС в Україні Юргіс Вілчінскас.

#EUkraine це мультимедійний проект, в рамках якого будуть задіяні практично всі ресурси 1+1 медіа: на телеканалі 2+2 стартує спеціально розроблена під проект програма "Роби бізнес"з ведучими Олександром Дубінським і Кароліною Ашіон (перший випуск "Роби бізнес" з'явиться в ефірі телеканалу 2+2 у неділю, 11 вересня, о 16:00); ТСН покаже 20 драматичних історій від ідеї до успіху; програма "Гроші" на телеканалі 1+1 представить 5 журналістських розслідувань про те, що заважає українським підприємцям працювати за європейськими правилами. Крім того, в ІА УНІАН відбудеться 10 експертних засідань про правила, обмеження і можливості ведення бізнесу з ЄС. Всі матеріали в рамках проекту #EUkraine будуть зібрані в спеціальному розділі "Евробизнес" на сайті UNIAN.net.

"В рамках проекту #EUkraine ми говоримо про середній і малий бізнес, який є основою процвітаючого демократичного суспільства. Проблема полягає в тому, що, незважаючи на наявність великої кількості яскравих прикладів співпраці малого та середнього бізнесу з ЄС, про них фактично ніхто нічого не знає" - прокоментував старт проекту Олександр Ткаченко, генеральний директор 1+1 медіа під час прес-конференції в ІА УНІАН.

Старту проекту передувало соціологічне дослідження, здійснене компанією "Соціс" на замовлення 1+1 медіа, яке показало, що українці отримують критично мало інформації про можливості, які надає ЄС для розвитку малого і середнього бізнесу, а порядку 38,7% опитаних вважають, що ЄС за безцінь скуповує український бізнес, щоб потім на ньому заробити.

Координатор #EUkraine, керівник міжнародного мультимедійного проекту Ukraine Today, Тетяна Пушнова повідомила, що проект розрахований на рік, і став можливим завдяки гранту на 285 тис. Євро, який група 1+1 медіа отримала в результаті тендеру Представництва ЄС в Україні. "Ми сподіваємося, що проект #EUkraine допоможе українцям повірити в свої сили і дізнатися про ті можливості, які відкриває для них співпраця з зовнішніми ринками. В рамках #EUkraine заплановані ще 2 хвилі досліджень протягом року, і я сподіваюся, що цифри, які ми побачимо через рік, будуть відрізнятися від результатів першої хвилі" - коментує Тетяна.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / А.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції