"1+1 медіа" заявляє про факти брехні в ефірі телеканалу "Інтер"

Олександр Дубінський© прес-служба каналу "1+1"
Укрaїнa 8 вересня, 15:38 4998 4
Додати до обраного
У сюжеті телеканалу "Інтер" Олександра Дубінського згадано у контексті діяльності одіозного Олександра Клименка та газети "Вєсті".

Керівництво "1+1 медіа" обурене оприлюдненням в ефірі телеканалу "Інтер" неперевірених чуток щодо ведучого та креативного продюсера програми "Гроші" на 1+1 Олександра Дубінського, та звертається до правоохоронних органів з вимогою про перевірку роботи каналу.

Так, вчора, 7 вересня, у сюжеті телеканалу "Інтер" Олександра Дубінського згадано у контексті діяльності одіозного Олександра Клименка та газети "Вєсті", що наносить шкоду його репутації як співробітника "1+1 медіа" та не відповідає дійсності.

"1+1 медіа" вважає сюжет телеканалу "Інтер" частиною замовної pr-кампанії, яка останнім часом розгорнулась проти ведучого у ряді ЗМІ та онлайн-ресурсів із сумнівною репутацією. Більше того, на превеликий жаль, автори сюжету не обтяжили себе елементарною перевіркою чуток, покладених в основу матеріалу, що зайвий раз підтверджує підозри у замовному характері сюжету.

Так, Олександр Дубінський ніколи не був автором видання "Вєсті", не співпрацював з Олександром Клименком, а про свій матеріальний стан ведучий неодноразово говорив публічно. Окрім цього, нещодавно Дубінський оприлюднив відповідну виписку із банку щодо своїх статків станом на 2010, яка підтверджує, що більшу частину коштів ведучий заробив ще до початку роботи в "1+1 медіа".

Справка про доходи Дубінського
Олександр Дубінський / Facebook

Очевидно, що у світлі новооприлюднених фактів можливої співпраці з терористичними організаціями "ЛНР" та "ДНР", керівництво "Інтеру", відоме своєю проросійською інформаційною політикою, вирішило відвернути увагу громадськості від власних проблем за рахунок дискредитації журналістів з інших медіахолдингів.

"1+1 медіа" також звертається до громадських та журналістських спільнот, Національної спілки журналістів, організації "Репортери без кордонів" та Незалежної медіа профспілки журналістів України з проханням про проведення перевірки роботи телеканалу "Інтер", та, зокрема, сюжету, оприлюдненого каналом 7 вересня 2016 року.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / М.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 8 вересня, 15:38 4998 4
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 4
Вибір редакції