"1+1" став лідером рейтингу телеперегляду

"1+1" став лідером рейтингу телепереглядання за своєю цільовою аудиторією.

Упродовж останнього тижня (10-16 листопада) телеканал "1+1" став лідером телеперегляду в праймі буднього дня за аудиторією 18-54 (загальнонаціональна панель GFK Ukraine). Середньодобова частка каналу в праймі буднього дня становила 16,1%. Середньодобова частка найближчого конкурента в аналогічний час склала 15,1%.

18-54 – нова цільова аудиторія телеканалу "1+1", за якою наступного року здійснюватимуться продажі рекламного часу. На думку аналітиків каналу, ця аудиторія представляє економічно активне населення країни і є найбільш привабливою для рекламодавця.

Використані дані дослідницької компанії GFK Ukraine.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: