• Новини компаній

125 років міжнародному бренду

Чи багато ви зустрічали компаній, брендів з такою багаторічною історією як у ТМ Lipton? 

Можна стверджувати, що Lipton виховує цілі покоління шанувальників чаю. Унікальне явище, англійський бренд став знаком якості однією з найпопулярніших культур Сходу – чаювання. Історія бренду походить від винахідливості сера Томаса Ліптона, який у 1880 році вирішив не тільки продавати чай, а й придбав власні чайні плантації, завдяки чому він був впевнений у якості свого продукту. Саме завдяки контролю над повним циклом від вирощування чайного куща до фасуванняобробленого чайного листа сер Ліптон збудував цілу чайну імперію, місією якої став лозунг: "З чайної плантації – до вашої чашки".

На честь святкування свого 125-ти річчя ТМ Lipton розкриває МАГІЮ ЧАЮ за допомогою чайного гуру Сайєда Ірфана Ахмеда – менеджера чайної експертизи компанії Unilever країн Північної Африки, Близького Сходу, Туреччини, Росії, України та Білорусі, який в рамках  дегустації зразків світових сортів чаю "За 30 хвилин навколо світу" розкрив секрети успіху бренду Lipton та розповів, як споживачу можна обрати найкращий сорт чаю серед безлічі пропозицій на полицях магазинів.

Отже, за порадою чайного експерта, пана Ірфана, який 10 років своєї професійної діяльності присвятив роботі у компанії Unilever, споживачу необхідно дотримуватися головних правил при покупці чаю. Розпочати необхідно з упаковки чаю – зовнішнього вигляду – вже на упаковці є повна інформація про походження, склад чаю, спосіб заварювання та інформація про постачальника. Зазначимо, що упаковка Lipton виготовлена з екологічно чистих матеріалів, а сам чай має міжнародний сертифікат Rainforest  Alliance.

Якщо на упаковці  чаю ви бачите логотип компанії Unilever, то можете бути впевнені, що при виробництві чаю Lipton були витримані всі технологічні стандарти та дотримані всі законодавчі норми країни розповсюдження. Про високу якість говорить і вигляд чаю та стійкий, яскраво виражений чайний аромат.

На дегустації пан Ірфан представив більше 20 найпопулярніших сортів чаю зі всього світу та мав змогу розказати про особливості виробництва, купажу та обробки чайного листа, який, долаючи довгий технологічний шлях, потрапляє до вашої  чашки. В рамках дегустації пан Ірфан розповів про те, що секрет смаку чаю Lipton - це багатство природи, майстерність людини і величезний досвід чайних експертів. Для якості чаю дуже важливе навколишнє середовище, в якому його вирощують, як правило це тропіки.  Обов'язковим є те, що листочки чаю збирають вручну. Окрім того, чай дуже легко зіпсувати неправильною технологією заварювання, тоді він може втратити свої смакові та корисні властивості: зелений, ніжний білий чай заварюється 5 хвилин, а чорний необхідно заварювати 3 хвилини.

"При виготовленні нашого чаю ми використовуємо тільки високоякісну сировину.  Unilever- єдина компанія в світі, що має власні чайні плантації в Кенії. Такий підхід дає нам можливість не тільки утримувати  лідерські позиції, але і розвивати ринок чаю в цілому, – коментує успіх компанії Василь Бовділов, Генеральний директор компанії  Unilever Україна. - Ми вдячні нашим споживачам, які люблять і п'ють Lipton кожен день, ми прагнемо відповідати їх  очікуванням намагаємося радувати їх новими чайними смаками. Ми любимо чай, який створюємо для вас".

Окрему увагу компанія приділяє асортименту чаю Lipton.

"Ми, як міжнародна компанія-виробник чаю, прагнемо бути постійно цікавими для наших споживачів, тому значну увагу приділяємо розробці та запуску новихчайних смаків. Для розширення карти смаків Liptonстворена команда провідних міжнародних чайних експертів в міжнародному центрі розробок чаю  Unilever у Великобританіїв місті Шарнбрук. Жоден інший виробник чаю не має такої бази знань про чай і не володіє подібними ресурсами для розробок та інновацій", – коментує Олена Шворяк, старший бренд-менеджер категорії "Чай" компанії Unilever Україна.

Наразі чай  Lipton представлений у 150 країнах світу, а асортимент продукції дозволить знайти свій улюблений смак для найприскіпливішого чайного гурмана, оскільки карта асортименту чаїв залежить від регіону та країни розповсюдження з урахуванням побажань та очікувань споживачів.

Багаторічна історія бренду з дотриманням високих стандартів виробництва, група професійних фахівців на усіх ланках виробництва чаю, унікальна рецептура чаїв – все це і робить чай Lipton популярним напоєм серед українців. 

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції