"5-ий" заступився за Слісаренка

Укрaїнa 5 вересня, 2007, 07:46 265
Додати до обраного
Редакційна рада "5 каналу" рекомендує керівництву каналу не звільняти ведучого Ігоря Слісаренка.

Ігор Слісаренко
УНІАН
Замість звільнити Ігоря Слісаренка Редакційна рада "5-го каналу" рекомендувала керівництву оголосити йому догану.
Редакційна рада "5 каналу" рекомендує керівництву каналу не звільняти ведучого Ігоря Слісаренка.
Як повідомляє прес-служба "5 каналу", вчора відбулося засідання Редакційної ради телеканалу, під час якого, серед інших питань, розглядалася ситуація зі звільненням ведучого Ігоря Слісаренка.

Щодо цього питання Редакційна рада зауважила, що "частина інформації, подана у випуску новин 1 вересня об 11 годині ведучим Ігорем Слісаренком, була викладена без посилань на джерело, з неточним цитуванням інформаційного агентства і з упередженістю, що є порушенням певних пунктів Засад редакційної політики”.

Водночас, Рада рекомендувала керівництву каналу не задовольняти заяву Ігоря Слісаренка про звільнення, а “за порушення певних пунктів Засад редакційної політики оголосити Ігорю Слісаренку догану”.

Також Редакційна рада вирішила просити Ігоря Слісаренка зустрітися із керівництвом каналу та Редакційною радою для врегулювання ситуації. Крім того, Рада закликала політичні сили і окремих політиків не спекулювати на темі звільнення Ігоря Слісаренка.

Як повідомляє прес-служба, на засіданні були присутні члени Редакційної ради, керівництво каналу в особі генерального директора Івана Адамчука, генерального продюсера Юрія Стеця та шеф-редактора Олександра Народецького, а також працівники каналу. Запрошений на засідання телеведучий Ігор Слісаренко не прийшов, не попередивши про зміну своїх планів (напередодні засідання він підтвердив свою участь), зазначає прес-служба каналу.

"Мені важко прогнозувати, які наслідки матиме рішення Редакційної ради, оскільки мені не відома позиція самого Ігоря Слісаренка. Він не прийшов ні на зустріч зі мною, яка була призначена на 12 годину, ні на засідання редакційної ради. Тож остаточне рішення буде прийняте після того, як я зустрінусь із Ігорем", - сказав "Телекритиці" Іван Адамчук.

iPlus повідомляв, що Ігоря Слісаренка звільнили 1 вересня. Після цього Київська незалежна медіа-профспілка заявила, що за її інформацією, його змусили написати заяву ”за власним бажанням” після того, як він озвучив в ефірі інформацію про школу, де навчаються діти президента Віктора Ющенка, і уточнив, що вартість року навчання коштує там 12 тисяч доларів.

Після цього деякі ЗМІ написали, що вказівка звільнити Слісаренка надійшла з Секретаріату президента. Голова Секретаріату президента України Віктор Балога сьогодні 4 вересня заявив, що Секретаріат президента жодним чином не причетний до звільнення журналіста Ігоря Слісаренка з “5-го каналу”.

Журналіст працював на "5-му каналі" з квітня 2004 року.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / О.В.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 5 вересня, 2007, 07:46 265
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції