Авіакомпанія Wizz Air заперечила, що виганяла українців із літака

Літак Wizz Air© Архів
Укрaїнa 23 грудня, 2009, 17:34 1240
Додати до обраного
У Wizz Air заперечили інформацію про грубе вигнання українців із літака та пообіцяли допомогти пасажирам, які застрягли в іноземних аеропортах.

Авіакомпанія Wizz Air спростувала інформацію проте, що її співробітники примусово вигнали українців із літака в лондонському аеропорту Лутон.

Раніше, нагадаємо, стало відомо, що пасажирів скасованого авіарейсу компанії Wizz Air "Лондон - Київ" виганали з літака за допомогою поліції, яка використала собак і газ. За даними пасажирів рейсу, їхній літак віддали під рейс до Польщі.

Раніше 61 пасажир Wizz Air з України застряг в аеропорту Венеції через негоду. Затримку своїх рейсів компанія пояснила важкими погодними умовами, що зараз склалися в Європі.

У заяві керівництва авівакомпанії йдеться про те, що впродовж останніх тижнів погодні умови у ряді європейських країн призвели до того, що по всій Європі авіакомпанії вимушені відміняти величезну кількість рейсів, іноді кілька сотень на день.

У зв'язку з цим авіакомпанія і спростувала повідомлення, про ситуацію в аеропорту Лутон. За інформацією представників Wizz Air, 18 грудня всі рейси з аеропорту Лутон були скасовані, оскільки, незважаючи на те, що аеропорт фізично був відкритий, жоден постачальник послуг (заправка літаків, наземне обслуговування) не мав доступу до повітряних суден через обмерзання шляхів доступу до них

Крім того, зважаючи на вказані ускладнення і затримки, графік рейсів було повністю зірвано, і отримання слотів ускладнене. Таким чином, за даними компанії, пасажири вимушені були покинути літак, оскільки дозволити залишити їх на борту в тих умовах авіакомпанія не могла, виходячи з правил безпеки.

За даними компанії, кол-центр в Україні приймав всі дзвінки, крім того, деякі пасажири здійснювали перебронювання самостійно через сайт авіакомпанії. В останньому випадку різниця за перебронювання квитки буде відшкодована авіакомпанією після повернення до Києва.

Як зазначається в повідомленні, авіакомпанія відновить польоти тільки тоді, коли це буде безпечно. При цьому в повідомленні зазначається, що Wizz Air була не єдиною авіакомпанією, що зіткнулася з подібними проблемами минулого тижня, коли довелося відміняти до сотні рейсів на день.

Як повідомляють в компанії, всім пасажирам, рейси яких були затримані, була запропонована допомога в суворій відповідності до міжнародних правил перевезень: надання інформації, ваучери на харчування. Крім того, їм будуть компенсовані витрати на готель, а також інші непередбачені витрати, що виникли в даній ситуації.

Нагадаємо, з подіями в лондонському аеропорту Лутон вже пообіцяли розібратися в українському Міністерстві закордонних справ.

Читайте також:

У Лондоні українців вигнали з літака собаками і газовими балончиками

Wizz Air кинула українських пасажирів в італійському аеропорту

МЗС розбереться з авіакомпанією, яка виганяла українців з літака

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Українська правда / Р.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 23 грудня, 2009, 17:34 1240
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції