Будь в курсі усіх новин, встановивши додаток ТСН для . За допомогою цього простого та зручного додатка Ви не пропустите жодної події.

 

У ДАІ з'явилися нові радари, а водії озброїлися реєстраторами


Україна, 26 грудня 2010, 20:39 відео Друкувати

В Україні ДАІ озброїлись радарними комплексами "Арена", а водії використовують автомобільні реєстратори для фіксації порушень з боку правоохоронців.

ДАІ
У ДАІ з’явилися нові радари, а водії озброїлися реєстраторами
ДАІ почали використовувати новий радарний комплекс "Арена", на якому висвічується номер автомобіля, час руху, швидкість і все це передається на монітор.

Але тепер прилад фіксує порушення не на самому посту ДАІ, а за кілька кілометрів до нього, то ж після отримання інформації на екран, тут вже тільки штрафують.

Відеокамери радара "Арена" стріляють лазером у спину порушника-автомобіля. Фотофіксація спрацьовує автоматично при перевищенні швидкості. Інформація про порушника передається по радіоканалу на контрольно-пропускний пункт.

Потрапивши в об'єктив реєстратора, система розпізнає номерний знак і за мить знаходить кримінальну біографію авто і водія: викрадення, позбавлення прав, адміністративний арешт. У міліційних базах даних порушника знаходять за кілька секунд.

Вночі прилад дії за допомогою інфрачервоного випромінювання. Одночасно може фіксувати порушення на трьох смугах.

Водії ж у свою чергу користуються радарами-детекторами. Прилад попереджає водія – його автомобіль обстрілюють міліційні радари. У такому випадку можна встигнути скинути швидкість та уникнути штрафу.

Окрім "Арени" ДАІ також використовують послідовника "Візира" - замість радіолокаційного методу труками вимірюють швидкість лазером. Тому у змозі вихоплювати будь-яку машину зі щільного автомобільного потоку.

Посперечатися з Трукамом охочих не багато. У київській області лише один водій вирішив оскаржити в суді результати вимірювання. Програв.

Таких фіксаторів швидкості в Україні 26 до кінця року з'явиться ще сотня. На озброєнні в інспекторів ДАІ ще й нові алкотестери. Прилади на місці визначають рівень алкоголю і роздруковують результати.

У країні також є водії, які називають себе дорожнім патрулем. За їх словами, вони контролюють роботу даішників. Вони вмикають невелику камеру-реєстратор у себе в машині і фіксують усе що відбувається довкола. Прилад записує на карту пам'яті відео та звук. Для водіїв це як доказ провини даішників.

На думку правоохоронців, апаратура дозволяє виключити спірні моменти і безапеляційно, об'єктивно встановити що відбувається.

Ціна таких автомобільних реєстраторів становть від 500 до 3 тисяч гривень. Щороку попит на такі девайси в Україні зростає. Щорічний прирост на продаж такої апаратури – 15-20 відсотків.

Читайте також:

Суд заборонив даїшникам штрафувати водіїв без протоколу

Українці платитимуть дорожні штрафи по-європейськи

У Києві вводять нові правила паркування

Автогонка озброєнь Автогонка озброєнь  
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Сортувати по:
даті    
популярності    
  • shizafrenick 21 марта, 19:28
    _ берешь с собой камеру и фиксируешь себя в момент общения с инспектором , в 8 из 10 их мобильных постах расположение самого поста произведено с нарушениями - парковка их транспорта и размещение сигнальных колпачков лидируют
  • dukun 22 февраля, 13:00
    Вихідна потужність випромінювання радарів "Арена", "Іскра" у нормі становить 25 мВт, максимум 50 мВт, а вихідна потужність радара "Сталкер" - до 100мВт. Багато це чи мало? Лазерне обладнання у медицині, зокрема для терапії, має вихідну потужність до 20 мВт, при фокусуванні протягом 1-2 хвилин на ділянці тіла й визначеному курсі у межах 10-15 процедур. Усе, що вище 50 мВт, застосовується в хірургії як лазерний скальпель (вище 25 мВт) для коагуляції тканин тощо. При роботі з лазерним устаткуванням у медицині доплачують за шкідливість, не допускається вплив на обслуговуючий персонал прямого лазерного випромінювання. А якщо такий вплив допускається, передусім ушкоджуються очі й шкіра. Розлади функції зору, як пояснює лікар-офтальмолог Юлія Дикун, можуть бути різними: від незначних морфофункціональних змін до часткової або повної втрати зору. Опіки шкіри можливі при рівнях енергії лазерного випромінювання кілька Дж /см2.
  • MT 27 декабря, 10:36
    А цікаво-хоч одна ментяра відізветься на усі ці народні прокльони?Не народ для ментів існує,а вони для народу(по закону)-хоча закон вони мають у штанях!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • дизель 27 декабря, 06:34
    этим ....здюкам не радары а только жезлы раздать и никаких протоколов да на круглосуточное дежурство на не оборудованные переезды регулировать проезд через них пока не станут безопасными а не сидеть в кустах в ожидании клиентов для протоколов Этой шоблы вполне хватит и на переезды и на все перекрестки Но кто сказал что гаи заинтересовано в порядке если ихняя задача срубить бабла побольше отнести суточный план своему начальнику тот своему и т.д. потом кейсик полный бабла относится куда надо и готов новоипеченный ментовский генерал Поэтому и правила малюют пацоватые гаишники поэтому и штрафы диктуют мордатые гаишники а не специалисты с автомобилистами как в цивилизованных людей но нас такими никто и не считает Жаль однако!
    papa 27 декабря, 08:39
    Ющь то их разогнал , а дальше духу не хватило .Надо как в Грузии разогнать на хрен , и потом набирать на другую зарплату и по конкурсу.
  • днепр 27 декабря, 05:47
    я думаю скоро спутник запустят номера на крышу и будут за парковку и превышение штрафовать Эти позорные быкогановичи достали Жил в Аргентине 45т пиндосов на 40мил полицейские в форме повсюду ГАИ нет в выходные после дискоря люди спокойно ездят 130 трасса инормально а тут рэкет позорный
  • Правда 27 декабря, 02:17
    Погуглите, давно существуют устройства которые включаеш и для камер номерной знак твоего автомобиля подсвечивается так, что камера не сможет его четко снять, будет тупо засвеченое пятно вместо знака.
  • гость 27 декабря, 00:54
    в стране не одной трассы где можно было бы ехать больше 90 км, а они радары покупают,на хрен тогда машину покупать с двигателем если ездить негде,страна то не маленькая и ехать с такой скоростью с одного конца в другой этож ни каких нервов не хватит
  • гость 27 декабря, 00:48
    Львов Вчора, 23:58 галиция как всегда в бреду... Как можно ездить по правилам,когда они существуют только для лохов? Дорог нет,дорожные знаки установлены так,чтобы удобно было пастись очередному наряду гаи... Разметки нет, пешеходных переходов не видно,они являются местечками для самоубийц,гаи фальсифицирует 99% протоколов об админ нарушениях. Какая Европа? Ты что пьян???
    не трать на дебилов время
  • Калян-30 лет за рулём 27 декабря, 00:24
    Ющенко как-то раз психанул и ликвидировал их нах.., год пожили как люди, я тогда в Крым и обратно съездил и ниразу не был остановлен, так в МВД потом очухались и начали вопить шо мол количество ДТП возросло (читай бабло снизу наверх уменьшилось), А шо теперь ДТП уменьшилось, А?
  • Leon 27 декабря, 00:20
    В Украине автодороги не соответствуют требованиям ЕС по прочности на 39,2% и по ровности - на 51,1%. Такие данные Госкомстата приводит Счетная палата Украины при исследовании эффективности развития Министерством транспорта и связи Украины транзитного потенциала страны. Князевич критикует исключение из антикоррупционного законопроекта нормы о проверках родственников госслужащих (Зеркало недели) Янукович проігнорував антикорупційні рекомендації міжнародних оранізацій? (Gazeta.ua) Могилев будет наказывать подчиненных за нарушения прав человека (Газета по-киевски) Сначала Суки дайте дороги и зарплату..а потом штрафы!!!! Надо повторять Мариуполь,где гаишников перевернул народ...и все быстро поутихнут...
12