Bild відмовився публікувати спростування Луценка

Bild публікував деталі франкфуртського скандалу з українським міністром© Bild
Укрaїнa 27 травня, 2009, 09:52 1023
Додати до обраного
Газета Bild відхилила вимогу про спростування інформації щодо сина міністра внутрішніх справ Юрія Луценка.

Німецька газета Bild відмовилася оприлюднити спростування щодо інциденту з міністром внутрішніх справ України Юрієм Луценком в аеропорту Франкфурта.

Видавництво Axel Springer AG, якому належить видання, відхилило цю вимогу, повідомив речник видавництва Тобіас Фрьоліх.

Він підтвердив, що до них справді надійшов запит від адвоката Луценка з вимогою вилучити з електронної версії газети частину публікації та оприлюднити спростування частини звинувачень.

Однак за законом про друк федеральної землі Берлін, до юрисдикції якої належить це видавництво, періодичні видання можуть відхилити вимогу зацікавлених осіб або інституцій щодо оприлюднення спростування, якщо вважають, що у цих осіб немає обґрунтованого інтересу в оприлюдненні спростування.

У такому разі зацікавлена сторона звертається до суду. Палата у справах друку зазвичай виносить в таких випадках не вирок, а "розпорядження суду про забезпечення претензій сторони". Лише в наступному судовому процесі, на підставі апеляції друкованого видання щодо цього розпорядження, розглядається суть справи.

Як розповів Тобіас Фрьоліх, станом на 26 травня 2009 року його видавництво не отримало навіть письмового розпорядження суду з цього приводу. У разі, якщо таке надійде, Axel Springer AG залишає за собою право на подальші юридичні кроки.

Адвокат Геннадій Левинський, на якого посилаються українські та російські ЗМІ в зв’язку з претензіями сина міністра Олександра Луценка до газети Bild, відмовився розкрити деталі судового рішення або прокоментувати їх, пославшись на адвокатську таємницю.

Левинський повідомив, що письмове розпорядження Берлінського земельного суду лежить в нього на столі. На запитання, чи справді він представляє інтереси Луценка в Німеччині – і якщо так, то чиї – Юрія Луценка або його сина Олександра – Левинський відповісти відмовився, пояснивши це інтересами клієнта.

Натомість прес-секретар Берлінського земельного суду Катрін-Елена Шенберґ жодної таємниці не бачить. Вона підтвердила, що 27 палата Берлінського земельного суду, так звана палата у справах друку, справді винесла розпорядження, яке зобов’язує інтернет-видання газети Bild оприлюднити спростування.

Але йдеться лише про повідомлення, які стосуються сина Юрія Луценка, Олександра.

Причому лише одним рядком у повідомленні газети від 5 травня, де написано "коли його попросили подихати в трубочку, з’ясувалось, що у нього як мінімум три проміле алкоголю в крові", розповіла пані Шенберґ.

Повідомлення про дебош в аеропорту, про бійку з поліцейськими, про недостойну поведінку і образи на адресу поліції не спростовуються.

Читайте також:

Луценко слідом за сином судитиметься з таблоїдом Bild

Відеозаписів дебошу Луценка не існує

Луценко розповів, як німці "хрюкали" йому в обличчя

Луценко у Франкфурті плювався і бив поліцейських в пах - ЗМІ

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Німецька хвиля / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 27 травня, 2009, 09:52 1023
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції