Будівництво Московської площі і метро на Троєщину знову відкладається

© УНІАН
Укрaїнa 28 січня, 2009, 12:46 1965
Додати до обраного
Будівництво багатьох дорожніх розв'язок у Києві може бути зупинено через брак фінансування.

Столична влада збирається заморозити будівництво майже всіх нових транспортних проектів, старт яких був запланований на 2009 рік. Через недофінансування міського бюджету ледве вистачає коштів, щоб закінчити вже початі масштабні проекти - реконструкцію Московської площі і будівництво метро на Теремки.

Спочатку будівельні плани на 2009 рік були масштабними. Саме цього року мерія планувала почати реалізацію таких проектів, як зведення розв'язок на Поштовій площі, проспекті Возз'єднання - біля лівобережного з'їзду з мосту Патона, Харківської площі, Привокзальної площі Дарницького вокзалу, а також реконструкцію Жулянського і Шулявського шляхопроводів. За попередніми оцінками урядовців, від деяких проектів доведеться взагалі відмовитися, ще частину законсервувати до кращих часів.

Як розповіли в Головному управлінні транспорту КМДА, щоб реалізувати всі ці програми, на транспортні цілі міста в бюджеті 2009 року необхідно передбачити близько 7 млрд. грн. Близько третини цих грошей планувалося спрямувати на будівництво підземки, придбання рухомого складу для неї, поточний ремонт доріг, закупівлю і ремонт наземного комунального транспорту, компенсацію різниці в тарифах на проїзд КП "Київський метрополітен" і "Київпастрансу" і т.д. І тільки решту грошей передбачалося пустити на зведення нових розв'язок. "Ми подали заявку в Головне фінансове управління на цю суму. Але нам відповіли, що більше 4 млрд. грн. навряд одержимо", - сказав перший заступник начальника ГУ транспорту і зв'язку Василь Шпильовий.

На останньому засіданні транспортної комісії міськради постало питання про визначення пріоритетів. На думку депутатів, в першу чергу необхідно завершити як мінімум наполовину реалізовані проекти реконструкції Московської площі, розв'язки біля нового Гаванського мосту і будівництва трьох станцій Куренівсько-Червоноармійської лінії метро у бік Теремків

На ці цілі знадобиться близько 2 млрд. грн., а це якраз половина всього транспортного бюджету на нинішній рік. 2 млрд., що залишилися, підуть на закупівлю нових вагонів для підземного і наземного транспорту, поточний ремонт доріг, будівництво метро на Троєщину. Згідно з заявам адміністрації Леоніда Черновецького будівництво нової гілки має бути закінчене до 2012 року.

Проте заступник директора КП "Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд" Микола Васильцов стверджує, що згідно з проектом Програми соціально-економічного і культурного розвитку на 2009 рік озвучених коштів цілком вистачить на все, що запланувало місто. "Роботи вестимуться в повному обсязі і на Ленінградській площі, і на проспекті Возз'єднання. Правда, з Поштовою площею, швидше за все, доведеться трохи почекати, а також дещо скоротити витрати на проектування нових розв'язок", - вважає він.

Проте у транспортників є побоювання, що навіть озвучена цифра в 4 млрд. грн., яку передбачається виділити на їхні потреби, може істотно скоротитися. Адже повні тексти проекту міського бюджету на нинішній рік і програми соціально-економічного і культурного розвитку столиці, тримаються в строгому секреті - їхнє обговорення на сесії Київради призначене на 12 лютого. Якщо витрати галузі уріжуть ще більше, то, за даними видання "Ділова столиця", в першу чергу постраждає будівництво розв'язки на Ленінградській площі, гроші для якого можуть перекинути на зведення магістрального каналізаційного колектора.

Читайте також:
В'їзд до Києва стане платним
КМДА змусить маршрутників підняти ціни
Для завершення недобудов з бюджету треба виділити 10 млрд. грн.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Деловая столица / Н. З.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 28 січня, 2009, 12:46 1965
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції