БЮТ, Партія регіонів та Блок Литвина стали лідерами замовних статей

Інститут масової інформації назвав найбільших замовників "джинси" у пресі.

Лідерами замовних матеріалів або так званої "джинси" в регіональній пресі є БЮТ, Партія регіонів та Блок Литвина.

Такими є дані дослідження Інституту масової інформації.
За підтримки регіональних неурядових організацій експерти інституту півроку відстежували поширення прихованої реклами.

Попри деякі регіональні розбіжності, лідерами замовних матеріалів в регіональній пресі за останні півроку стали БЮТ, Партія регіонів та блок Литвина, повідомили в Інституті масової інформації.

Серед комерційних замовників прихованої реклами першість, згідно з моніторингом, вибороли виробник горілки з торгівельною маркою "Хортиця", банки "Надра" та "Приват".

Юрист ІМІ Роман Головенко зазначив, що він не вважає приховану комерційну рекламу менш шкідливою для суспільства, ніж політичну.

За спостереженнями експертів, кількість замовних інформаційних повідомлень політичного змісту різко збільшується під час виборчих компаній і перешкоджає вільному та усвідомленому вибору.

Натомість, прихована комерційна реклама присутня постійно, впливаючи на підсвідомість громадян. За інформацією, яка є у розпорядженні інституту, на центральних телеканалах навіть розроблені детальні розцінки на приховану рекламу.

Читайте також:

Герман закликає Тимошенко втрутитися в редакційну політику "Нового каналу"

За свободою слова Україна поступається Гондурасу

В ефірі Радіо Ватикана вперше з'явиться реклама

Україні потрібна цензура ЗМІ, - опитування

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: