У Coca Cola стверджують, що не захищають будь-яку політичну позицію.
Центральний офіс американської компанії Coca Cola заявляє, що агенція, яка розробляла карту Росії в рамках різдвяної кампанії, внесла зміни до зображення без їхнього відома та погодження. Таким чином виробник популярного напою пояснив появу на карті РФ окупованого Криму.
Про це йдеться у відповіді Coca Cola кореспонденту ТСН.
"Команда російської Coca Cola використовувала стилізовану карту Росії як частину різдвяної кампанії. Агенція, яка розробляла карту, пізніше внесла зміни без нашого відома і погодження", - йдеться у відповіді.
У Coca Cola стверджують, що не захищають будь-яку політичну позицію, а також вибачилися за "контроверсійний пост", який був згодом видалений.
Раніше повідомлялося, що компанія Coca-Cola на своїй офіційній сторінці у "Вконтакте"вибачилася за публікацію карти Росії, на якій був відсутній Крим, Калінінградська область і Курильські острови.
Своєю чергою, українське представництво компанії Coca-Cola перепросило за "непорозуміння", що виникло внаслідок публікації карти Росії, на якій Крим був вказаний територією цієї країни, і наголосило, що не підтримує жодних політичних рухів і партій.