Черновецький збирається продати київське метро

© УНІАН
Гроші 24 вересня, 2009, 15:52 2276 11
Додати до обраного
Йдеться про майже два десятки об`єктів київського метрополітену, включно з будівлею інженерного центру по вул. В.Васильківській, 22.

Леонід Черновецький у метро
УНІАН
Метро і люди: Леонід Черновецький
Київська влада почала підготовку до приватизації об`єктів метрополітену.Минулого тижня Головне управління комунальної власності міста Києва доручило керівництву метрополітену терміново провести інвентаризацію майна. Про це пише видання "Коментарі".

Йдеться про майже два десятки об`єктів київського метрополітену, включно з будівлею інженерного центру по вул. В.Васильківській, 22 (над станцією "Площа Л.Толстого"), будинком по вул. Хрещатик, 19, у якому розташований центр зв`язку метрополітену, і адміністративною спорудою по просп. Перемоги, 35 (над станцією "Політехнічний інститут").

Потенційно найсерйознішою проблемою для столичного метрополітену стане приватизація будинку по В.Васильківській, 22 площею близько 20 тис. кв. м. Тут розміщується центр керування метрополітеном, що об’єднує абсолютно всі комунікації від локальних комутаційних вузлів.

У цій будівлі зосереджені відповідні канали зв`язку й передачі даних, що забезпечують роботу диспетчерських центрів. За допомогою диспетчерських центрів контролюється абсолютно вся життєдіяльність метро й безпека руху поїздів (запобігання зіткнень, управління інтервалом руху і стрілочним господарством тощо), управління енергопостачанням всіх підземних і наземних об`єктів, основними механізмами, що здійснюють підтримку мікроклімату в тунелях і на станціях, ескалаторами, відкачка ґрунтових вод і багато чого іншого.

Крім цього, засобами дистанційного контролю й керування забезпечується попередження й ліквідація надзвичайних ситуацій - падіння пасажирів із платформи на колію, допомога пасажирам, загоряння, задимлення, короткі замикання, вихід з ладу зношеного рухомого складу.

У випадку зміни власника будівлі по В.Васильківській, 22 може виникнути необхідність переселення служб інженерного центра, закупівлі й установки нового обладнання. Просто перебазувати наявне обладнання в "новий офіс" - нереально. Це означало б припинити роботу метрополітену на кілька місяців.

Будівництво нової будівлі інженерного центра, закупівля й монтаж нового обладнання, проведення ліній зв`язку й т.п. обійдеться столичному бюджету в 150-200 млн. доларів. А при нинішніх цінах на нерухомість виручити від продажу намічених об`єктів метрополітену такі кошти проблематично.

Крім того, витрати на переїзд і закупівлю "другого комплекту" устаткування будуть виглядати дивно на тлі нестачі коштів на придбання нових вагонів і добудування станцій "Деміївська", "Голосіївська" й "Васильківська" (готовність яких становить 80-90%).

Нагадаємо, рішення про приватизацію деяких об`єктів метрополітену Київрада прийняла ще 28 серпня 2008 року, коли були внесені зміни до рішення від 08.02.2007 р. №62/723 "Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки". У листопаді 2008 р. це рішення опротестувала прокуратура Києва. У квітні 2009 року сесія Київради намагалася відхилити цей протест, але не змогла добрати одного голосу.

Читайте також:

Проїзд у столичному метро знову подорожчає

З київського метро зник потяг вітчизняного виробництва

Метро на Троєщину обійдеться Києву в 6 мільярдів гривень

 

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / Комментарии / Д.М.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 24 вересня, 2009, 15:52 2276 11
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 11
Вибір редакції