ДАІ оголошує війну біл-бордам

В ДАІ переконані, що Україні потрібно посилити правила встановлення придорожньої реклами.

Україні необхідно посилити законодавство щодо встановлення зовнішніх рекламних носіїв в безпосередній близькості від автомобільних доріг, заявив начальник відділу організації дорожнього руху Департаменту ДАІ МВС Євген Кравченко.

На його думку, зовнішня реклама відволікає увагу водіїв. При цьому Кравченко послався на досвід європейських країн, в яких за межами міста дозволяється встановлювати великі рекламні носі не менше, ніж за 200 м від проїжджої частини.

Кравченко відзначив, що у великих містах значна кількість носіїв зовнішньої реклами часто не дозволяє водіям розгледіти дорожні знаки. Крім того, він констатував, що в Україні часто не дотримуються норми чинного законодавства, і рекламні носії встановлюються ближче 5 м від краю проїжджої частини. Разом з тим, Кравченко визнав, що не існує статистики ДТП, причинами яких стало розміщення рекламних носіїв біля проїжджої частини.

У свою чергу голова координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко не погодився з аргументами ДАІ, заявляючи про те, що зовнішня реклама на автодорогах як відволікаючий чинник займає лише 17 місце. Також він додав, що це дані досліджень в Росії, тоді як в Україні немає аналогічних досліджень. Крім того він відзначив, що часто органи ДАІ самі дають дозвіл на установку зовнішньої реклами на дорогах всупереч законодавству.

Відзначимо, що з 1 січня по 15 жовтня цього року в Україні було зареєстровано понад 41 тис. 600 ДТП, в яких загинуло 6 тисяч 600 осіб і 52 110 - травмовано.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: