Фосфор потрапив до України незаконно

Укрaїнa 24 липня, 2007, 19:54 359
Додати до обраного
Представник Секретаріату президента Семен Кроль вважає, що залізничники не повинні були пропускати цистерни в Україну.

Керівник Головної служби регіональної політики Секретаріату президента України Семен Кроль (у минулому - заступник міністра транспорту і зв`язку з безпеки на транспорті) вважає, що залізничники не повинні були пропускати цистерни з фосфором в Україну.

Про це він повідомив сьогодні журналістам.

По Україні заборонено перевозити фосфор
Представник Секретаріату президента звинувачує у трагедії транспортників
"Якщо говорите, що вони (цистерни – ред.) не такі, то чому ви пустили в Україну?", - зазначив він. За його словами, для того, щоб пустити цистерну в країну, необхідно було перевірити її вагу на кордоні, рівень води і стан замкової арматури.

"Козак (Володимир Козак - гендиректор "Укрзалізниці" – ред.) каже, що зверху фосфору мало було 60 см води, а там було 30 см, але для того, щоб казах налив 60 см, йому треба було дати телеграму, це все тут написано (в інструкції з перевезення небезпечних вантажів – ред.), що повідомляється постачальнику про те, що температурний режим на території України можливий 30 і більше градусів", - заявив він.

Крім цього, Кроль прокоментував заяви про перевагу окремих цистерн. "Козак каже, що в одній цистерні на 5 тонн більше, але кожна цистерна обладнана вимірювальним приладом ваги. Там стоїть вимірювальний прилад, він знаходиться назовні і видно, скільки його (фосфору) там є", - повідомив він.

Крім того, Кроль вважає, що цистерни слід було не пропускати вже тому, що там були "заварені заглушки". "Рудьковський каже (Микола Рудьковській - міністр транспорту і зв`язку України – ред.), що там були заварені заглушки. Може, й були заварені, то їх треба було перевірити, і якщо заварені - не пускайте на територію України", - зазначив він.

Як підкреслив Кроль, згідно із законом ми зобов`язані були прийняти цей вантаж на кордоні, і в разі виявлення недоліків не приймати його, а повернути назад, поки відправник не усуне всі зауваження.

Він також додав, що вдень у спекотні години фосфор не можна перевозити. В цей час цистерни мали стояти в закритому від сонця місці і поливатися водою.

Фосфор
УНІАН
У той же час, керівник прес-служби Мінтрансзв’язку Вікторія Бутенко повідомила в коментарі УНІАН з посиланням на дані "Укрзалізниці", що питаннями температурного режиму мали займатися або експедитор вантажу, або відправник, що встановлене правилами перевезення. За її словами, крім того, немає можливості перевірити вагу вантажу в цистернах, оскільки вони герметичні, і відкривати їх може тільки відправник або одержувач.

Як повідомляв iPlus, учора гендиректор "Укрзалізниці" Володимир Козак повідомив, що "Укрзалізниця" не виявила порушень у вантажному потязі, що перевозив фосфор, приймаючи його на території України.

При цьому він додав, що, за попередніми вимірами, відправником не були дотримані правила в частині товщини води над фосфором, яка у разі температури повітря більше 40 градусів мала бути вищою 30 см - до 60 см. "На сьогодні ми проаналізували кілька цистерн - від 27 до 30 сантиметрів було", - зазначив Козак. Він також повідомив, що фосфор можна перевозити вдень, згідно з правилами.

Раніше МТЗУ повідомляло, що встановлені окремі порушення умов перевезення фосфору і технічного стану цистерн, в яких він перевозився. Зокрема, серед ряду піднятих цистерн встановлено перевантаження їх фосфором до 5 тонн, а також є випадки невідповідності рівня води в окремих цистернах.

Як повезуть небезечний вантаж?

Укрaїнa 24 липня, 2007, 00:00

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / О.Ш.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 24 липня, 2007, 19:54 359
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції