Іноземці візьмуться за створення в Україні аеропорту європейського рівня

Іноземці візьмуться за створення в Україні аеропорту європейського рівня© Сегодня
Укрaїнa 1 жовтня, 2010, 14:28 1573 5
Додати до обраного
Іноземні компанії візьмуться за аеропорт "Бориспіль" і вже наступного року пасажирам обіцяють покінчити з тіснотою.

Міжнародний аеропорт "Бориспіль" рветься в міцні європейські середняки. З тіснотою в терміналах буде покінчено вже в наступному році, за поліпшення якості сервісу беруться іноземні компанії.

A, В, C, D, F - назви п'яти терміналів міжнародного аеропорту "Бориспіль". А розрахований на внутрішні рейси і за технічним станом ледь дотягує до рівня автовокзалу обласного центру. В - захлинувся швидко зростаючим міжнародним пасажиропотоком. Термінал С призначений для офіційних і державних делегацій. D тільки будується, а F урочисто відкрито 21 вересня нинішнього року, але в той же день закритий на доопрацювання.

На під'їзді до аеропорту "Бориспіль" розгорнуто велике будівництво. Кілька підйомних кранів і мурашник будівельників монтують найбільший в країні аерокомплекс - термінал D. За своєю площею - 110 тис. кв. м - його можна порівняти з 20 футбольними полями. Тільки що зведений термінал F раз у п'ять менше і можна порівняти з побудованим в серпні міжнародним аеропортом Харкова.

Міжнародний термінал В, 1965 року побудови, тріщить по швах. "Він вже сьогодні пасажиропотік не перетравлює. А якщо переварює, то всупереч таким поняттям, як якість, сервіс. У літній період жарко, задушливо, ніде сісти", - визнає директор аеропорту "Бориспіль" Борис Шахсуваров.

Виходячи з нинішньої динаміки, до 2012 року пасажиропотік зросте до 10 млн осіб. Згідно з планом розвитку аеропорту до 2030-го "Бориспіль" повинен вийти на рівень 30 млн пасажирів на рік. Це, на думку аналітиків, приведе до колапсу.

"Я жив у восьми країнах. "Бориспіль" це найгірший аеропорт, через який мені доводилося регулярно літати. Термінал B - фізично потворна конструкція, де занадто мало магазинів і немає справжнього ресторану", - заявив віце-президент ARTA Investment Partners Джайлз Фарлі. Ще гірше йдуть справи з терміналом А, що забезпечує внутрішні перевезення. Об'єкт застарів ще до введення в експлуатацію в 1993 році. Це маленький темний зал очікування зі скромною стійкою бару - єдиною точкою громадського харчування.

Згідно з планами Шахсуварова, до літа 2011-го виліт внутрішніх рейсів переміститься в термінал В - нинішній міжнародний. Новий термінал F тимчасово перетягне на себе частину закордонних рейсів. За терміналом А поки збережуться внутрішні перельоти, але тільки на прибуття літаків.

Коли до 2012 року добудують термінал D, всі міжнародні рейси підуть під його дах. В займе нішу внутрішніх перевезень, F віддадуть на обслуговування чартерних рейсів - а це третина українського ринку пасажирських авіаперевезень та компаній-лоукостів. Термінал А нинішній міністр транспорту та зв'язку України Костянтин Єфименко ближче до 2018 року пропонує знести.

Зараз ведуться переговори уряду з рядом західних операторів - вони візьмуться за керування відразу трьома аеропортами: львівським, донецьким і бориспільським. Для цієї ж мети запрошений і колишній директор аеропорту Абу-Дабі Інтернешнл Руді Верчеллі. Контракт з ним уже підписаний. "Я думаю, через три-чотири тижні він візьме команду західних фахівців, і вона буде керувати і одночасно навчати українську команду", - каже Колесніков.

Читайте також:

Земельну ділянку "Аеросвіту" передали "Борисполю"

Янукович відкрив новий термінал у "Борисполі"

Три українські авіакомпанії об'єднуються в альянс

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Корреспондент / А.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 1 жовтня, 2010, 14:28 1573 5
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 5
Вибір редакції