"Інтер" не продавали

Укрaїнa 9 серпня, 2007, 12:18 245
Додати до обраного
Прес-служба телеканалу "Інтер" офіційно спростовує інформацію щодо змін у структурі власників.

Прес-служба телеканалу "Інтер" спростовує інформацію щодо змін у структурі власників.

Про це йдеться в офіційній заяві прес-служби “Інтеру”.

“ТОВ ”Український медіа-проект”, якому належить 61% акцій АТЗТ ”Українська незалежна ТВ-корпорація” (телевізійний канал ”Інтер”), заявляє про те, що інформація щодо змін у структурі власників каналу, яка була розповсюджена деякими ЗМІ, не відповідає дійсності”, - наголошується в заяві.

Валерій Хорошковський
На "Інтері" стверджують, що Валерій Хорошковський і надалі залишається основним акціонером каналу (Фото: Інтер)
На “Інтері” зазначають, що 61% акцій телеканалу як і раніше належать ТОВ ”Український медіа-проект”, єдиним і кінцевим власником якого є Валерій Хорошковський, 29 % - ВАТ ”Первый канал”, 10% - ТОВ ”Пегас Телебачення”.

У прес-службі наголосили, що представник акціонера розглядає появу інформації про зміну власників ”Інтера” як елемент недобросовісної конкуренції щодо телеканалу, а також як частину кампанії, яка проводиться з метою заподіяння шкоди діловій репутації не тільки акціонерів, а й АТЗТ ”УНТК”.

У зв’язку з цим ТОВ ”Український медіа-проект” рекомендує утриматися від подальшого розповсюдження хибної інформації щодо власників каналу і має намір звернутися до суду за оскарженням інформації, яку було розповсюджено, а також відшкодуваннями збитків.

ТОВ ”Український медіа-проект” є власником 61% акцій АТЗТ ”Українська незалежна ТВ-корпорація” (телевізійний канал ”Інтер”), 90% ТОВ ”Кіно-ТВ” (телеканал ”Ентер Фільм”), 90% ТОВ ”Музика-ТВ” (телеканал ”Ентер Музика”). Крім того, до холдингу входять телевізійні канали К1, К2 і ”Мегаспорт”, а також інші медіа-активи.

Як повідомлялося, деякі ЗМІ розповсюдили інформацію згідно з якою бізнесмен Дмитро Фірташ, що має 45% РосУкрЕнерго, заволодів частиною акцій найбільшої українського телеканалу "Інтер". Зокрема наголошувалося, що Фірташ, разом з бізнесменом Віталієм Гайдуком викупили 61 відсоток акцій телеканалу у Олександра Абрамова, який є власником Євраз Груп. За акції було нібито сплачено 600 млн. доларів США.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / О.Ш.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 9 серпня, 2007, 12:18 245
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції